14.05.2024 / 15:18
StoryEditor

Biedronka wyśle pracowników nad morze czy w góry i dopłaci. Na jakie premie mogą liczyć kasjerzy sezonowi?

Biedronka zatrudni pracowników na wakacje (Biedronka)
Ósmy rok z rzędu sieć handlowa Biedronka ogłasza rekrutację do swoich sklepów w miejscowościach turystycznych. Tegoroczna oferta skierowana jest zarówno do obecnie pracujących w Biedronce, jak i dla nowo zatrudnionych.

Biedronka zapłaci za pracę w sklepach w miejscowościach turystycznych, takich jak: Międzyzdroje, Świnoujście, Stegna, Darłowo, Koszalin, Międzyzdroje, Mikołajki czy Szczawnica 28,10 zł brutto za godzinę na umowę zlecenie.

Praca w miejscowościach turystycznych

W wybranych lokalizacjach, poza proponowaną kwotą, sieć handlowa zapłaci za nocleg i wyżywienie. Pierwsi kandydaci zostaną zatrudnieni od czerwca br. W ten sposób firma przygotowuje swoje sklepy do obsługi klientów w trakcie wakacyjnych szczytów zakupowych.

Oferta adresowana jest również do osób już zatrudnionych w dyskontach Biedronka, w innych lokalizacjach niż te o największej odwiedzalności latem. „Możliwość połączenia pracy z wypoczynkiem mają również pracownicy Biedronki, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, którzy mogą skorzystać z letniej delegacji do jednego ze sklepów sezonowych” – podaje firma.

Etatowi pracownicy, poza standardowym wynagrodzeniem, mogą liczyć na dodatek w postaci uznaniowej premii miesięcznej, zależnej od wyników sklepu, a także nagrodę letnią. Dla osób zatrudnionych na stanowisku sprzedawca-kasjer w lipcu i sierpniu w sklepach zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych wynosić ona będzie do 600 zł brutto miesięcznie. Otrzymają ją zarówno stali pracownicy kilkudziesięciu placówek w kurortach, jak i ci zatrudnieni, którzy zdecydowali się do nich dołączyć tylko na okres wakacji.

Pensja, premia, zakwaterowanie i posiłki

Podobnie jak zatrudnionym na umowę zlecenie, również etatowcom Jeronimo Martins Polska zapewni zakwaterowanie lub pokrycie kosztów przejazdu, a także posiłek w wybranych lokalizacjach.

– Miesiące wakacyjne w Biedronce to niezmiennie bardzo duże wyzwanie dla naszych sklepów – placówki zlokalizowane w miejscowościach turystycznych cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów, którym  chcemy zapewnić doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. W tym celu wspieramy zespoły, powiększając je o pracowników tymczasowych – w ubiegłym roku w samym regionie Koszalin zatrudniliśmy przez cały sezon blisko 1000 osób – mówi Joanna Bukała, dyrektor HR Makroregionu w Biedronce.

Biedronka rekrutuje na Instagramie, Facebooku, YouTube i na Tik Toku

Sieciom handlowym nie jest łatwo pozyskać nowych pracowników. Latem konkurują z nimi punkty gastronomiczne i ośrodki wypoczynkowe. Aby zwiększyć zasięg oferty, kampania rekrutacyjna reklamowana jest w mediach społecznościowych: na Instagramie, Facebooku, YouTube i na Tik Toku. Sieć zachęca również w ogłoszeniach w sklepach sieci Biedronka i na nośnikach outdoorowych. Twarzą kampanii są pracownicy Biedronki.

Latem Biedronka organizuje również 3-miesięczne płatne praktyki letnie dla studentów. Rekrutacja w programie „Owocne Wakacje” trwa od kwietnia. Praktykanci zatrudnieni będą w centrali spółki w Warszawie oraz Biurach Regionu w całej Polsce.

Biedronka oferuje im na umowę zlecenie od 4800 zł brutto, w zależności od liczby przepracowanych godzin. Rekrutacja trwa do końca maja. W trakcie praktyk studenci będą uczestniczyć m. in. w spotkaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, logistyki, budowy marki własnej oraz przekazywania informacji zwrotnej. Zrealizują także projekt pod okiem mentora. Po zakończeniu płatnych praktyk mieli możliwość rozpoczęcia pracy w Biedronce.

29.04.2025 / 09:11
StoryEditor
Nowa normalność w handlu. Oto kluczowe trendy, o których rozmawialiśmy podczas kongresu Retail Trends 2025
Na zdj. debata otwierająca kongres Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jakie trendy będą miały największy wpływ na handel w Polsce w najbliższym czasie? W jaki sposób chcą rozwijać się firmy z branży retail w trudnym otoczeniu oraz jak zmieniają się zachowania konsumentów? O tym rozmawialiśmy 1 kwietnia podczas kongresu Retail Trends 2025, który zorganizowało Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca "Wiadomości Handlowych".

Rodzi się nowy porządek świata. Niepewność geopolityczna wpływa na handel, na przetwórstwo, na łańcuchy dostaw. Ale trzeba pamiętać, że zmiana to coś normalnego. Kongres ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 14:54
StoryEditor
Znana polska marka chce zbudować sieć sklepów w największych miastach Polski
Salon Recman w Szczecinie (fot. materiały prasowe)

Polska marka odzieżowa rozszerza swoją sieć sprzedaży detalicznej, stawiając na strategiczne lokalizacje i rozwój w kluczowych regionach kraju. Najnowszy krok w tym kierunku wykonano w Rzeszowie, gdzie otwarto jubileuszowy, 80. salon. Co oznacza ta inwestycja dla pozycji marki na polskim rynku?

25 kwietnia w Galerii Millenium Hall w Rzeszowie otwarty został 80. salon marki Recman. Jak informuje spółka, to kolejny krok w realizacji strategii ekspansji detalicznej, ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 06:36