05.03.2025 / 10:12
StoryEditor

Brian Olesen, CEO Netto Polska: Chcemy mieć głos na rynku [OBSZERNY WYWIAD]

Brian Olesen, dyrektor generalny Netto Polska (fot. Łukasz Rawa)

O nowej strategii Salling Group, ambitnych planach rozwoju sieci Netto oraz wyzwaniach stojących przed detalistami opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Brian Olesen, dyrektor generalny Netto Polska.

Jakie były pana pierwsze wrażenia w Polsce po przejęciu sterów w sieci Netto?

Niesamowicie było zacząć pracę na nowym rynku i spotkać się z kulturą, której nie znałem. Byłe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 19:00
StoryEditor
Dystrybutor suplementów diety inwestuje w produkcję. Powstanie zupełnie nowa spółka oferująca marki własne
SFD oferuje suplementy diety nie tylko dla dorosłych, ale także dla dzieci

Firma SFD podpisała umowę inwestycyjną ze spółką Intragen Polska jako partnerem produkcyjnym i rozpoczyna proces budowy zakładu produkcyjnego suplementów diety.

Powołana przez SFD i Intragen Polska nowa spółka będzie działała pod nazwą GoodWhey. Firma, w której SFD objęła 70 proc. udziałów, została powołana w celu uruchomienia zakładu p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:30
StoryEditor
Grupa CCC poprawia rentowność. Dariusz Miłek zapowiada, że sklepów pod szyldami CCC i HalfPrice będzie intensywnie przybywać
Sieć CCC jest perłą w koronie obuwniczo-odzieżowej grupy, którą zarządza Dariusz Miłek (fot. Shutterstock)

Obuwniczo-odzieżowa Grupa CCC opublikowała ostateczne wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego, czyli miesiące luty-kwiecień 2025. Pokazują one wyższe przychody, zyski oraz poprawę rentowności. Jak poradziły sobie poszczególne szyldy należące do Grupy, czyli CCC, HalfPrice, Eobuwie i Modivo?

W okresie luty-kwiecień 2025 r. Grupa CCC odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (o 25 proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego) i poprawę rentowności EBIT...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 00:31