27.05.2024 / 10:47
StoryEditor

Carrefour dołącza do programu Payback. Klienci będą zbierać punkty za zakupy w sklepach sieci i wymieniać je na nagrody

Na zdj. hipermarket sieci Carrefour (fot. PaulSat/Shutterstock)
Po rozstaniu się z Kauflandem, Payback znalazł inną dużą sieć spożywczą chętną do współpracy. Partnerem firmy stojącej za znanym programem lojalnościowym został Carrefour Polska. Klienci tej sieci już od 27 maja mogą zbierać punkty za zakupy zarówno w sklepach fizycznych, jak i w e-sklepie carrefour.pl. Zgromadzone punkty Payback wymieniane są następnie na nagrody.

Aktualnie punkty Payback zbierać można także w sklepach stacjonarnych kilku sieci handlowych: Al.Capone, DM, BP i PSB Mrówka. Z programu korzystać mogą także klienci liczny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 18:49
StoryEditor
Carrefour sygnalizuje w Polsce odwrócenie trendu w przypadku sprzedaży. Jak to się udało? Czy sieć nadal zamyka sklepy na naszym rynku?
Na zdj. sklep sieci Carrefour w Hiszpanii (fot. nito/Shutterstock)

Na koniec pierwszego kwartału 2025 r. działało w Polsce 777 sklepów pod szyldem Carrefoura. Dla porównania, rok 2024 firma zakończyła z 783 sklepami w Polsce, a jeszcze kilka lat temu było ich niemal tysiąc. Zmniejszeniu liczby sklepów towarzyszył spadek sprzedaży.

Analizując wyniki Carrefoura w Polsce za pierwszy kwartał 2025 r. warto zwrócić uwagę na bazę porównawczą. Rok temu Wielkanoc przypadła na 31 marca i 1 kwietnia, a więc zakupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 10:19
StoryEditor
Jak będzie się rozwijać Studenac? Sieć podsumowuje ubiegły rok i mówi o przyszłości
Sklep sieci Studenac (fot. Marko Lopac)

Studenac podsumowuje rekordowy 2024 rok i zapowiada dalszą ekspansję. Spółka z Chorwacji nie tylko umocniła swoją pozycję na rynku krajowym, ale też rozpoczęła działania w Słowenii. Co stoi za tak dynamicznym wzrostem i jakie kroki planuje firma w nadchodzących miesiącach?

Rok 2024 był dla Studenac okresem intensywnego rozwoju. Skonsolidowane przychody Grupy sięgnęły 816,5 mln euro, co oznacza wzrost o 22 proc. rok do roku. W ujęciu pro forma, obe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 06:30