25.06.2024 / 08:29
StoryEditor

Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza cyfrowe karty SIM

Carrefour wprowadza cyfrową kartę SIM (fot. Shutterstock)
Carrefour rozpoczyna wakacje od pochwalenia się nowym produktem skrojonym pod podróże zagraniczne. Mowa o eSIM Travel Data. Sieć tłumaczy, że jest to usługa, dzięki której nie ma konieczności fizycznego wkładania kart SIM do telefonu – urządzenie łączy się z siecią komórkową tak, jakby w nim była zwykła karta SIM.

Carrefour podkreśla, że jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie takiej usługi telekomunikacyjnej. Cyfrowa karta eSIM Travel Data m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 11:14
StoryEditor
Donos do prokuratury na zarząd Żabki. "Sieci handlowe przekroczyły granicę"
Donos na zarząd Żabka Polska. Sieci handlowe dawno przekroczyły granicę (Jan Śpiewak + Żabka Polska)

Jan Śpiewak złożył zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez członków zarządu sieci Żabka Polska. Jeśli prokuratura przychyli się do jego argumentów, członkom zarządu grozi nawet do pół miliona złotych kary. Jak oskarżenia formułuje aktywista i jak tłumaczy się sieć handlowa?

Z artykułu dowiesz się:

  • Śpiewak składa donos na zarząd Żabki
  • Żabka wprowadza promocje na piwo, która wywołała kontrowersje
  • Śpiewak uważa, że promocja Żabki promuje nadmierne spożywanie alkoholu
  • Nawet pół miliona złotych kary za promocję piwa niezgodną z prawem
  • Jak sprawę komentuje sieć handlowa?

Śpiewak składa donos na zarząd Żabki za promocję piwa

Składamy zawiadomienie do prokuratury na zarząd Żabki. Ich promocyjny abonament to naprawdę abonament na alkoholizm –­­ poinformował 28 kwietnia w mediach społecznościowych, Jan Śpiewak, aktywista warszawski i prezes fundacja Bezpieczna Polska Dla Wszystkich.

W jego opinii, działania zarządu Żabki przekraczają dozwolone ramy reklamy piwa określone w prawie, w tym w ustawie wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

– Sieci handlowe od dawna przekraczały granicę prawa. Niestety nie spotykało się to z odpowiedzią polityków i służb – uważa Jan Śpiewak.

Żabka wprowadza promocje na piwo, która wywołała kontrowersje

Portal wiadomoscihandlowe.pl informował niedawno, że do sieci Żabka wróciła oferta, w ramach której klienci mogą od razu zapłacić za 24 piwa w obniżonej cenie, a następnie odbierać je w sklepach w ciągu 20 dni od daty zakupu.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 18:43
StoryEditor
Handel naciska na Trumpa ws. ceł na towary z Chin. Szefowie trzech największych amerykańskich sieci z wizytą u prezydenta USA
Donadl Trump spotkał się z szefami sieci Walmart, Target oraz Home Depot (fot. Shutterstock)

Prezydent Donald Trump spotkał się 21 kwietnia w Białym Domu z dyrektorami generalnymi trzech największych sieci detalicznych w kraju, czyli Wolmartu, Tergetu oraz Home Depot. Przedmiotem rozmów była polityka celna oraz jej wpływ na biznes handlowe oparte na imporcie - donosi CNBC.

W spotkaniu z Donaldem Trumpem sieć Walmart reprezentował Doug McMillon, sieć Target - Brian Cornell, a sieć Home Depot - Ted Decker, wszyscy trzej w randze dyrektorów gene...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:34