29.09.2025 / 12:51
StoryEditor

Carrefour świętuje urodziny w Polsce. Jednak mogą być to jego ostatnie

Carrefour sprzedaje sklepy w Polsce? Urodziny sieci w cieniu decyzji o wyjściu z rynku (fot. LCV/Shutterstock)

Carrefour obchodzi 28-lecie obecności w Polsce. Z tej okazji sieć uruchomiła kampanię urodzinową, jednak branża detaliczna coraz głośniej mówi o zupełnie innym scenariuszu. Według doniesień francuskich mediów, grupa rozważa sprzedaż wszystkich swoich aktywów w Polsce, w tym sklepów i centrów handlowych. Kto może być zainteresowany przejęciem i dlaczego to mogą być ostatnie urodziny Carrefoura nad Wisłą?

Jak informaowaliśmy już wcześniej w tym miesiącu, Grupa Carrefour wspólnie z bankiem JP Morgan otworzyła tzw. data room. To specjalne środowisko, w którym potencjalni inwestor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2025 / 22:59
StoryEditor
Netflix skoczył po piwo. Największe piwno-streamingowe partnerstwo świata
Netflix, serial 1670

AB InBev, największy producent piwa na świecie, oraz Netflix ogłosili wieloletnie, globalne partnerstwo. To pierwsza współpraca na taką skalę, która łączy popularne marki piwa z ofertą jednego z największych serwisów streamingowych, w tym wydarzeniami transmitowanymi na żywo.

Piwo i streaming – wspólne doświadczenie

Obie firmy podkreślają, że ich misją jest budowanie wspólnych przeżyć wokół sportu, jedzenia, muzyki i komedii. Teraz chcą zaoferow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 08:28
StoryEditor
Najwyższą satysfakcję z wykorzystania AI zanotowano w sektorze handlowym [BADANIE]
Handel liderem satysfakcji z wdrożeń AI. Wyniki badania mówią jasno (fot. Shutterstock)

Wyniki najnowszego badania Lenovo pokazują znaczące różnice w podejściu do sztucznej inteligencji w poszczególnych sektorach gospodarki. Handel wyróżnia się najwyższym poziomem satysfakcji z wdrożeń, podczas gdy bankowość i finanse zachowują ostrożność. Skąd taka ostrożność?

Według badania Lenovo "The CIO Playbook 2025" aż 96 proc. wdrożonych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji w sektorze handlowym spełnia lub przekracza oczekiwania. To najle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. wrzesień 2025 12:52