19.06.2022 / 10:47
StoryEditor

Czerwona Torebka na minusie. Przychody za 2021 rok niższe niż w poprzednim roku

Plac Czerwona Torebka to pozostałość po pierwszym pasażu handlowym Czerwona Torebka, które powstało w Warszawie przy ulicy Głębockiej (wiadomoscihandlowe.pl/AK)
Czerwona Torebka zajmuje się obecnie wyłącznie zarzadzaniem posiadanymi nieruchomościami. Firma w ubiegłym roku odnotowała ponad 1,8 mln straty, natomiast przychód grupy nie przekroczył nawet 0,5 mln zł.

Spółka Czerwona Torebka opublikowała sprawozdanie finansowe za 2021 rok. Spółka odnotowała 398 tys. zł przychodu i 1,81 mln zł straty. W poprzednim roku przychód wyniósł 473 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.06.2025 / 17:55
StoryEditor
Popularna na Tik-Toku sieć handlowa zamknie nawet 180 sklepów. Zirytowani klienci: Ciężko na to zapracowała!
Kampania promująca odzeż plus-size oferowaną w salonach Torrid

Torrid, popularna w USA sieć sklepów odzieżowych dla kobiet oferująca ubrania w rozmiarach plus-size zlikwiduje w 2025 r. do 180 sklepów w związku ze słabymi wynikami sprzedaży. Klienci sygnalizują na Tik Toku i w mediach społecznościowych, że brak zainteresowania kupujących produktami firmy wynika głównie z fatalnej strategii marki.

Oznacza to, że operator zamknie nawet 30 proc. placówek stacjonarnych. Planowane zamknięcia sklepów są - jak zapewnia spółka Torrid - częścią strategii mocniejszego przejścia ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2025 / 09:05
StoryEditor
Piko24 już działa. Polska firma wystartowała z autonomicznym sklepem
Sklep Piko24 w Żorach (fot. Piko24)

Pierwszy kontenerowy sklep został otwarty w Żorach na Śląsku. Firma jeszcze w tym roku chce mieć 20 takich placówek.

Obiekt działa przy ul. Powstańców Śląskich 23. Otwarty jest przez całą dobę, każdego dnia. Aby wejść do środka, należy pobrać aplikację Piko24, zarejestrować się i dodać kartę p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:32