29.03.2018 / 13:25
StoryEditor

Największe centra handlowe powstające w Polsce [RANKING]

(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
Tkalnia. Powstająca w Pabianicach inwestycja to 14 tys. mkw. powierzchni handlowej pod wynajem. Budynek wyróżni się niezwykłym klimatem - powstaje w ramach rewitalizacji historycznych budynków. Wśród planowanych 40 sklepów znajdą się m.in.Empik czy Helios (Cezary Szczepański)
(fot. materiały prasowe)
Stara Ujeżdżalnia w Jarosławiu. W Jarosławiu firma CD Locum tworzy nową powierzchnię handlową - łącznie 23 tys. mkw. Na klientów czekać będzie 900 miejsc parkingowych. Inwestycja może wystartować jeszcze w 2018 roku. (fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
Nowa Stacja w Pruszkowie. Niemal 27 tys. mkw. powierzchni handlowej będzie miało CH Nowa Stacja w podwarszawwkim Pruszkowie. Inwestycja realizowana przez ECC będzie miała 3 kondygnacje, na których powstanie nawet 120 sklepów. Wśród głównych najemców inwes (fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
(fot. materiały prasowe)
Na przełomie 2017 i 2018 roku w Polsce na etapie budowy było około 550 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Handlowe giganty wyrosną m.in. w Warszawie, Gdańsku czy Katowicach. Oto lista największych inwestycji na etapie budowy.

W 2017 roku do użytku oddano 380 tys. mkw. powierzchni handlowych. Do największych debiutów zaliczyć można m.in. Galerię Północną w Warszawie (64 tys. mkw.) i Wroclavię we Wrocł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 08:17
StoryEditor
Zmiany w Zalando. Anna Dimitrova przejmuje finanse giganta mody
Anna Dimitrova nową dyrektorką finansową Zalando (fot. Zalando)

Anna Dimitrova wkrótce obejmie stanowisko Dyrektorki Finansowej w Zalando. Firma podkreśla, że odegra kluczową rolę przy tworzeniu paneuropejskiej platformy e-commerce w branży mody. Jakie ma doświadczenie nowa szefowa finansów Zalando?

W artykule przeczytasz:

  • Anna Dimitrova nową Dyrektorką Finansową w Zalando
  • Dlaczego Zalando zdecydowało się na Annę Dimitrovą
  • Jaka przebiegała dotychczasowa kariera nowej szefowej finansów w Zalando?
  • Anna Dimitrova: pasjonuje mnie to, jak technologia zmienia życie klientów
  • Zalando łączy się z About You i zwiększa skalę

Anna Dimitrova nową Dyrektorką Finansową w Zalando

Rada Nadzorcza Zalando poinformowała 29 października 2025 r., że powołała Annę Dimitrovą na stanowisko Dyrektora Finansowego (CFO). Dimitrova dołączy do zarządu spółki i przejmie odpowiedzialność za działy Finansów i Ładu Korporacyjnego od 1 stycznia 2026 r.

To natomiast oznacza korekty w samym zarządzie modowego giganta. David Schröder, który od marca pełni funkcję tymczasowego dyrektora finansowego (CFO), ponownie skupi się na swoich obowiązkach współprezesa. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 16:07
StoryEditor
LPP zwiększa sprzedaż o ponad 20 procent. Które szyldy rosną najszybciej?
Salon Sinsay (fot. Fot. Mat. Prasowe)

Firma LPP opublikowała wstępne wyniki po trzech kwartałach. Sprzedaż internetowa i stacjonarna rośnie, chociaż akurat Sinsay był pod kreską.

W samym tylko trzecim kwartale (sierpień-październik) sprzedaż sieci należących do LPP urosła o 23 proc. Kanał offline zwiększył obroty o 23 proc., a kanał online o 22 proc. Spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. listopad 2025 13:25