22.10.2022 / 15:35
StoryEditor

Parki handlowe w obliczu nowych wyzwań. Jak koszty energii wpłyną na ich rentowność?

Park handlowy Vendo w Mielcu - wizualizacja
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Obiekty te dominują pod względem przyrostu podaży. Razem centrami convenience będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG – wynika z raportu firmy JLL.

W I połowie br. oddano 183,2 tys. mkw. powierzchni handlowej, z czego 66 proc. stanowiły parki handlowe i centra convenience, a 6 proc. należało do centrów handlowych. Według sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 15:15
StoryEditor
Co jest nie tak z lodami?! W słodkich porcjach radości kryją się spore nieprawidłowości
(fot. Shutterstock)

Sezon wakacyjny trwa w najlepsze, a lody – w kubeczku, w wafelku czy na patyku – są nieodłącznym symbolem lata. Chociaż pogoda bywa kapryśna i nie zawsze żar leje się z nieba, wielu z nas nie potrafi oprzeć się pokusie i sięga po jedną, dwie, a czasem trzy gałki ulubionego smaku. Lody to nie tylko deser – to także symbol wakacyjnego luzu, spacerów po deptaku i chwil beztroski. Jednak kontrola przeprowadzona przez Inspekcję Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) pokazuje, że w tych mrożonych deserach mogą kryć się również nieprawidłowości.

Znakowanie lodów wciąż pozostawia wiele do życzenia – zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju i jakoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 12:58
StoryEditor
300 zł na zakupy w Biedronce. Potentat w branży pożyczek gotówkowych wystartował ze specjalną ofertą na karty kredytowe
Provident kusi klientów do zakładania kart kredytowych oferując im vouchery na zakupy w Biedronce (fot. Bartek Banaszak)

Provident kusi Polaków, żeby zakładali karty kredytowe, oferując im vouchery do sklepów Biedronka. Czy każdy, kto to zrobi, ma szanse na darmowe zakupy za kwotę 300 zł w dyskoncie tej sieci, czy jak zawsze trzeba wczytać się w warunki promocji?

Provident Polska wprowadził promocyjną ofertę, w ramach której nowi posiadacze kart kredytowych wydanych przez tę firmę mogą otrzymać do 300 zł w postaci voucherów na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 19:26