23.05.2025 / 19:42
StoryEditor

Eksperci wskazują co jest przyszłością handlu. Tak będą kupować Polacy

Zetki”, nazywane często internetowym pokoleniem, od zakupów w sieci wolą stacjonarne sklepy z cyfrowymi funkcjonalnościami (Fot. Adobe Stock)

Na polskim rynku, wśród polskich konsumentów nadal królują sklepy stacjonarne i zakupy offline - wynika z najnowszego raportu “Adyen Index Polska: Retail Report 2025”. Jednocześnie konsumenci coraz częściej oczekują płynnych i spójnych doświadczeń zakupowych w różnych kanałach, również tych online. Eksperci wskazują, co jest przyszłością handlu w Polsce i na świecie?

Według raportu “Adyen Index Polska: Retail Report 2025” niemal 40 proc. polskich konsumentów preferuje zakupy stacjonarne, podczas gdy tylko 24 proc. woli zakupy online. Główne ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.08.2025 / 13:17
StoryEditor
Silni razem w Lidlu! Schwarzenegger i Moeller będą budować masę i siłę marki Parkside
Nowa kampania należącej do Lidla marki Parkside z udziałem Arnolda Schwarzeneggera i Ralf Moellera ma na celu zachęcić zarówno doświadczonych majsterkowiczów, jak i początkujących entuzjastów DIY, by odważnie realizowali własne projekty

Arnold Schwarzenegger i Ralf Moeller łączą siły w nowej kampanii DIY marki Parkside, dostępnej wyłącznie w Lidl i Kaufland. Dwaj aktorzy i kulturyści, znani głównie z ról w filmach akcji, teraz motywują do działania w świecie majsterkowania.

Lidl podkreśla, że nowa kampania marki Parkside z udziałem Arnolda Schwarzeneggera i Ralf Moellera ma na celu zachęcić zarówno doświadczonych majsterkowiczów, jak i początk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 18:45
StoryEditor
Nova Post ma w Polsce nowego szefa! Jakub Karoń będzie zarządzał ukraińską firmą kurierską na naszym rynku
Jakub Karoń, szefem Nova Post w Polsce

Nova Post (Nowa Poshta) ogłosiła zmianę na szczycie polskiego oddziału. Nowym szefem został Jakub Karoń – pierwszy w historii firmy lokalny menedżer na stanowisku C-level w strukturach Nova Group, właściciela spółki Nova Post. Jak podkreśla Viacheslav Klymov, współzałożyciel Nova Group, to strategiczny ruch, który wzmacnia transformację firmy z lidera na rynku krajowym w międzynarodowego gracza.

Kim jest nowy szef Nova Post w Polsce?

Jakub Karoń wnosi do organizacji mocne doświadczenie w logistyce i rozwoju biznesu. Jego priorytetami będą: konsolidacja pozycji Nova Pos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. wrzesień 2025 04:54