20.06.2023 / 18:06
StoryEditor

Polska Rada Centrów Handlowych poszerzyła skład zarządu o trzy osoby

Domy Towarowe Centrum Wars Sawa Junior są w portfolio G City Europe (fot. Atrium)
Walne Zgromadzenie PRCH uzupełniło skład zarządu o troje nowych członków. Powołani zostali Paulina Kurdziel-Świeczka, Małgorzata Komarczuk oraz Jacek Wesołowski. Zarząd organizacji liczy obecnie 11 osób.

Prezesem PRCH pozostał Jan Dębski. Nowi członkowie zarządu pracują w G City Europe, NEPI Rockcastle i Trei Real Estate Poland.

Małgorzata Komarczuk, group head of ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 13:43
StoryEditor
Melitta w Lidlu. Niemiecki sojusz gigantów handlu i kawy w Polsce
Melitta - wchodzi na polski rynek z nową linią produktów Originals. Firma stawia na Lidl Polska jako platformę do pierwszej akcji promocyjnej

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych niemieckich marek kawowych - Melitta - wchodzi na polski rynek z nową linią produktów Originals. Firma stawia na Lidl Polska jako platformę do pierwszej akcji promocyjnej, która rozpocznie się już 23 października. W kolejnych miesiącach dostępność linii Melitta Originals będzie stopniowo rozszerzana w polskim handlu detalicznym.

Melitta pręży muskuły: Polacy kochają silne marki

Melitta łączy kunszt palenia kawy oraz ponadstuletnie doświadczenie na rynku, oferując konsumentom produkty "od ziarna do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 12:07
StoryEditor
Wyniki finansowe spółek Danone w Polsce. Czy firma ma się z czego cieszyć? “Jesteśmy atrakcyjnym rynkiem” [WIDEO]
Danone (fot. Shutterstock)

Paweł Piątek, general manager grupy spółek Danone w Polsce ocenia wyniki finansowe firmy i mówi, jak będzie zmieniała się struktura przychodów poszczególnych spółek. Mówi też o tym, jak firma radziła sobie w okresach wysokiej inflacji i jaka jest kondycja i nastroje konsumentów.

Zobacz rozmowę z Pawłem Piątkiemm general managerem grupy spółek Danone w Polsce. Za kilka dni opublikujemy ostatnią część rozmowy.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 09:22