15.06.2020 / 09:50
StoryEditor

Właściciel marki Quiosque odstąpił już od 30 proc. umów i nadal negocjuje z centrami handlowymi

(fot. mat. pras.)
Quiosque wznowił działalność w połowie salonów własnych. Na początku maja br. firma PBH, właściciel bydgoskiej maki odzieżowej, nie otworzyła 32 lokali własnych. Nadal negocjuje z niektórymi galeriami handlowymi, ale w przypadku prawie 30 proc. sklepów odstąpiono od umów. 

Przedstawiciele firmy prowadzącej salony z odzieżą, głównie w centrach handlowych, podkreślają, że mimo otwarcia galerii, Polacy bardzo sceptycznie podchodzą do wizyt i zakupów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 10:48
StoryEditor
Macki Lidla coraz mocniej oplatają Warszawę. Sieć uruchamia 50. sklep w stolicy
Lidl otwiera 50 sklep w Warszawie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

W czwartek sieć Lidl wystartuje ze swoim sklepem numer 50 w Warszawie. Sieć zbliża się do otwarcia sklepu numer tysiąc.

Nowy sklep wystartuje przy ul. Zyndrama z Maszkowic 2S w dzielnicy Białołęka. Ma 1,5 tys. mkw, zatrudnienie znajdzie w nim 22 osoby. Przed placówką dostępnych jest 99 miejsc pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2024 / 11:05
StoryEditor
Rynek wina w Polsce: Mimo niedawnych niewielkich spadków można się spodziewać stopniowego wzrostu konsumpcji [KOMENTARZ]
Rynek wina w Polsce będzie stopniowo rósł (fot. Shutterstock)

Wielu detalistów koncentruje się na kategoriach piwa i wódki, które generują wyższą sprzedaż, zapominają jednak o rentowności, która w przypadku wina jest znacząco wyższa. Aby sprzedaż rosła, ważny jest profesjonalizm pracowników sklepów – przekonuje Ewa Krzuś-Wiśniewska, prezes zarządu, TIM.

Ewa Krzuś-Wiśniewska, prezes spółki TIM, jednego z największych dystrybutorów wina na rynku polskim, zapewnia, że firma pracuje z wszystkimi formatami, począwszy od dyskontów, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 04:44