24.10.2022 / 15:03
StoryEditor

Właściciele Forpepe House budują nową sieć sklepów. Pierwsze placówki pod szyldem Gudi Home zostaną otwarte już w listopadzie

Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudie Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudi Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudi Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Forpepe House to istniejąca na rynku od 10 lat sieć wielkopowierzchniowych sklepów z szeroką ofertą artykułów przemysłowych w atrakcyjnych cenach. Jej właściciele uznali, że przyszedł czas na nową markę. Czym ma się ona charakteryzować? 

Gudi Home to dyskontowy koncept stworzony, by uzupełnić tenant mix dużych centrów handlowych. Asortyment placówek pod tym szyldem, podobnie jak w przypadku sklepów Forpe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 16:29
StoryEditor
Auchan pokazuje dane na temat oszczędzania żywności. Chwali wdrożoną technologię
Auchan w Rybniku (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)

Auchan Polska podsumowuje efekty wdrożenia w swoich sklepach platformy Smartway, która zarządza produktami z krótką datą przydatności. W ciągu półtora roku uratowano od zmarnowania prawie 12,2 tys. ton żywności.

Przekłada się to w sumie na 25,2 mln produktów oraz uniknięcie w ten sposób emisji ponad 30 tys. ton CO2. Auchan wylicza też, że dzięki przecenieniu produktów klienci zaoszczę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Allegro dogaduje się z Żabką, prognozy dla rynku spożywczego, nowy sojusz zakupowy
Najważniejsze wiadomości z tygodnia (fot. Shutterstock/materiały prasowe)

Pomimo letniego okresu, w którym zazwyczaj jest spokojniej, to w handlu jak zwykle dużo się dzieje. Konflikt Allegro z InPostem skutkował dogadaniem się giganta e-commerce z Żabką. Biedronka uruchomiło projekt dla nowej grupy klientów. PMR ma nowe prognozy dla rynku spożywczego, a sieci handlowe należące do Eurocash, Chorten oraz Netto budują nowy sojusz zakupowy. Dowiedzieliśmy się również, która sieć jest najtańsza. Co jeszcze działo się minionym tygodniu?

1. Allegro razem z Żabką szachuje InPost! Sklepy convenience dołączają do Allegro Delivery

Sklepy Żabki dołączyły właśnie do Allegro Delivery, czyli sieci punktów odbioru ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 13:42