23.07.2020 / 12:16
StoryEditor

Clinex DEZOFast – skuteczna dezynfekcja stacji paliw i nie tylko

Samochody stoją na stacji paliw (wiadomoscihandlowe.pl)
Dezynfekcja stała się naszą codziennością. Środki do odkażania są dziś niezbędne w hotelach, placówkach medycznych, gastronomicznych, sportowych, kosmetycznych, a także na stacjach paliw.

Na każdej stacji paliw można wskazać obszary, które wymagają codziennego sprzątania, mycia, dezynfekowania a nawet sterylizacji. Są to: półki, blaty, klamki, czytniki kart, stoj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
05.12.2025 / 17:37
StoryEditor
Rekordowe wyniki Kauflandu na Glovo. Sprzedaż 2-krotnie przebiła założenia
Rekordowe wyniki Kauflandu na Glovo. Sprzedaż 2-krotnie przebiła założenia (fot. Kaufland + Glovo)

Kaufland testuje usługę zakupu swoich produktów za pośrednictwem Glovo. Teraz sieć wstępnie podsumowuje pierwsze tygodnie pilotażu. – Skala zamówień 2-krotnie przekroczyła nasze założenia – informuje Marcin Cieślik. A co najczęściej wybierają klienci Kauflandu na Glovo?

W artykule przeczytasz: 

  • Pilotaż Glovo w sklepach Kaufland przekroczył założenia finansowe aż 2-krotnie
  • Kaufland testuje Glovo w Krakowie
  • Jak klienci Kauflandu podchodzą do pilotażu Glovo?
  • Jakie produkty najczęściej wybierają klienci Kauflandu poprzez Glovo?
  • Sieć testuje kolejne rozwiązania w ramach pilotażu w Krakowie
  • W jakich miastach jeszcze będzie dostępna oferta Kauflandu na Glovo?

Pilotaż Glovo w sklepach Kaufland przekroczył założenia finansowe aż 2-krotnie

Marcin Cieślik z Departamentu Organizacji Sprzedaży w Kaufland Polska wstępnie podsumowuje wyniki pilotażu usługi Glovo w sklepach Kaufland. Sieć już teraz twierdzi, że wyniki są rewelacyjne.

– Skala zamówień online w pierwszych trzech tygodniach pilotażu usługi Glovo w Kaufland dwukrotnie przekroczyła nasze założenia finansowe. Praktycznie każdy kolejny dzień przynosi nam nowy rekord pod względem liczby zamówień, co pokazuje, że klienci bardzo pozytywnie reagują na naszą ofertę – podkreśla Marcin Cieślik.

Kaufland testuje Glovo w Krakowie

Usługa Glovo została wdrożona w listopadzie 2025 roku w Krakowie. Klienci Kauflandu mogą korzystać z usługi Glovo od 7:00 do 22:30 od poniedziałku do soboty. Zasięgiem usługa obejmuje cały Kraków.

Więcej na ten temat możesz przeczytać w artykule: Kaufland debiutuje na Glovo. Sieć zdradza plany rozwoju sprzedaży online [NASZ NEWS]

Sieci handlowej zależało, aby klientom w kanale online zapewnić podobną obsługę, jak w sklepach stacjonarnych. Z tego powodu Kaufland w obu kanałach oferuje identyczne ceny, pełen dostęp do artykułów promocyjnych. Klienci korzystający z Glovo mają również dostęp do oferty działu owoce–warzywa i piekarni. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 17:54
StoryEditor
Szef Castoramy: Marże banków są 3 razy wyższe niż we Francji. Jak to odbija się na rynku DIY?
Prezes Castoramy: Marże banków są 3 razy wyższe niż we Francji. Jak to odbija się na rynku DIY? (fot. fot. Castorama Polska)

– Rynek DIY jest mocno powiązany z rynkiem nieruchomości, a ten w tej chwili jest w pewnej mierze zamrożony – mówi Nils Swolkienem, dyrektor generalny sieci Castorama Polska. Według niego, częściowo wynika to z polityki banków i ich wysokich marż na kredytach hipotecznych. Zdradza także, kiedy można spodziewać się ożywienia na rynku DYI.

W wywiadzie przeczytasz:

  • Rynek DIY w Polsce po pandemii – od boomu do stagnacji
  • Wysokie stopy i marże bankowe mrożą rynek nieruchomości i DIY
  • Kiedy nastąpi ożywie...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 16:46