15.08.2024 / 13:02
StoryEditor

Detal do tuningu. Retailerzy muszą się nauczyć, jak lepiej wykorzystywać dane konsumenckie

Tomasz WoźniakTomasz Woźniak
Mężczyzna na zakupach (fot. Shutterstock)

Pierwsza połowa 2024 r. nie obeszła się z polskimi retailerami zbyt łaskawie. Dwie trzecie respondentów biorących udział w najnowszej edycji badania „Barometr Retail” określiło sytuację w branży jako „słabą” lub „przeciętną”, a za „bardzo dobrą” nie uznał jej nikt. Co może zmienić nastroje w handlu detalicznym, dając mu paliwo do wzrostów?

Dane pochodzące z ostatniego „Barometru Retail”, przygotowywanego cyklicznie specjalnie dla czytelników „Wiadomości Handlowych” przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 15:31
StoryEditor
Właściciel sieci Auchan w ciągu roku zmniejszył zatrudnienie w Polsce o blisko 800 osób
Auchan w ciągu roku zredukowało zatrudninie w Polsce o blisko 5 proc. Podobny trend dotyczył innych krajów regionu CEE oraz Francji (fot. Shutterstock)

Zatrudnienie w Grupie ELO, będącej właścicielem Auchan Retail, zmniejszyło się w latach 2022-2023 o 3,9 proc. Poziom redukcji w naszym kraju był jeszcze wyższy. Czym francuska Grupa, prowadzące obecnie w Polsce ponad 200 sklepów i przeszło 50 centrów handlowych tłumaczy te cięcia?

Na dzień 30 września 2023 r. Grupa ELO zatrudniała nieco ponad 155 tys. pracowników. Rok wcześniej dawała pracę ponad 161 tys. osób, a dwa lata wcześniej przeszło 164 tys. osó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2024 / 13:47
StoryEditor
Konsumenci coraz mniej zainteresowani zdrowym żywieniem?! Eksperci radzą, co przemysł spożywczy powinien z tym zrobić
Klient w alejce sklepowej (fot. Shutterstock)

Czy rzeczywiście zdrowa dieta przestała być priorytetem dla europejskich konsumentów? Eksperci są zgodni: coraz mniej osób zwraca uwagę na to, co trafia na ich talerze. Wyniki badań są zaskakujące i budzą niepokój.

Z najnowszego „Raportu Zaufania 2023 Obserwatora konsumentów” przygotowanego przez EIT Food wynika, że postęp w doborze zdrowej i zrównoważonej diety wśród Europejczyków nie nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. wrzesień 2024 11:33