22.09.2024 / 10:35
StoryEditor

Dino i Kaufland dostarczą darmową żywność na tereny powodziowe

Sklep sieci Kaufland (fot. Shutterstock)

Dino i Kaufland wspierają poszkodowanych w wyniku powodzi. Sieci będą dostarczać darmową żywność dla ludności. Detalista z Krotoszyna zapewni też dodatkowe wsparcie swoim pracownikom.

Jak podkreśla Dino, w trosce o mieszkańców zalanych terenów sieć, we współpracy ze swoimi dostawcami i z wykorzystaniem własnej sieci transportowej organizuje dostawy darmowej ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 21:01
StoryEditor
To broń Grupy MOL na działania Orlenu, Shella i BP w Polsce. Projekt ma duży potencjał rozwoju na stacjach paliw
Węgierska Grupa Mol rozwija od 10 lat autorski koncept Fresh Cafe

Orlen ma Stop Cafe, Shell ma Shell Café, a BP Wild Bean Cafe węgierska Grupa Mol rozwija od 10 lat autorski koncept, który w Polsce nie jest jeszcze dobrze znany, ale wkrótce może zdecydować o tym, jaką stację wybiorą nie tylko kierowcy, ale także zwykli klienci. Projekt Fresh Corner wraz z kawiarnią i częścią gastronomiczną pojawił się na rynku w 2015 r., a teraz można go spotkać w ponad 1300 lokalizacjach, dodajmy, że także poza stacjami paliw.

Znany ze stacji paliw MOL koncept gastronomiczny – Fresh Corner – obchodzi 10. rocznicę rynkowego debiutu. Pierwsze kawiarnie na stacjach sieci pojawiły się w 2015 r., wprowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 17:17
StoryEditor
Jest wyrok! Producent wody butelkowanej walczył o to 11 lat! Teraz ma wyłączność na znak towarowy, a inne firmy mogą się obejść smakiem
Cisowianka Perlage (Źródło: Nałęczów Zdrój)

Nałęczów Zdrój, producent Cisowianki i Cisowianki Perlage, uzyskał – prawomocną decyzją Naczelnego Sądu Administracyjnego z 6 maja 2025 r. – kluczowe rozstrzygnięcie, potwierdzające możliwość wyłącznego użycia słownego znaku towarowego "perlage". Wyrok zapadł po 11 latach od wszczętej przez spółkę w 2014 r. procedury prawnej.

Obecnie sprawa wróci do Urzędu Patentowego RP, który – będąc związany wyrokiem NSA – wyda decyzję o rejestracji słownego znaku towarowego "perlage" na rzecz spółki Nałęczów Zdró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. maj 2025 10:18