25.04.2025 / 22:45
StoryEditor

Siostra Biedronki, sieć Hebe chce podbić Europę Centralną i szykuje największą inwestycję w swojej historii

Za należącą do Grupy Jeronimo Martins siecią drogerii Hebe trudny, ale udany rok, a przed nią kolejny pełen wyzwań. Operator przygotował jednak strategię, która ma mu pomóc nie tylko umocnić pozycję tam, gdzie już działa, ale także rozwijać się na nowych rynkach poza Polską. Hebe zapowiada także największą w swojej historii inwestycję, która zwiększy potencjał i pozwoli sieci na przyspieszenie rozwoju. Co planuje Hebe?

Sacha Djokic, dyrektor generalny sieci Hebe wskazuje, że rok 2024 był dla Hebe niezwykle trudnym rokiem. - Musieliśmy zmierzyć się z trudniejszą dynamiką rynku, spowolnieniem ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 14:45
StoryEditor
Poczta Polska chce być love brandem. Wypuszcza gadżety dla swoich wiernych fanów
Do sklepu internetowego Poczty Polskiej ”wjechały” firmowe gadżety (fot. Fotokon/Shutterstock; Poczta Polska)

Poczta Polska wprowadziła do oferty swojego sklepu internetowego gadżety firmowe. Czy spotkają się one z równie ciepłym przyjęciem, jak analogiczne produkty dla fanów Biedronki, Lidla czy Żabki?

Fani Poczty Polskiej mogą już zamówić w e-sklepie firmy gadżety państwowego operatora. "Ekskluzywna Kolekcja Poczty Polskiej dla pasjonatów i kolekcjonerów" - tak nazwano nowy a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 11:05
StoryEditor
Sinsay pokazuje dane: co drugi klient wybiera samoobsługę. Co to znaczy dla branży?
Kasy samoobsługowe w Sinsay – wyniki testów, dane i zmiany w handlu (Shutterstock)

Rosnące tempo życia i potrzeba wygody coraz silniej wpływają na sposób, w jaki robimy zakupy. Klienci coraz chętniej rezygnują z tradycyjnej obsługi kasowej, sięgając po rozwiązania samoobsługowe. Czy dane z testów w sklepach Sinsay zapowiadają początek nowej ery w branży odzieżowej?

W ostatnich latach samoobsługa w handlu zyskała ogromną popularność. Kluczowym czynnikiem, który napędza ten trend, jest chęć uniknięcia kolejek i potrzeba szybkiego, samodziel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 22:55