17.05.2021 / 15:15
StoryEditor

Sieć Pepco chce być jak Biedronka. Szef Pepco Group: Potencjał polskiego rynku będzie rósł

Andy Bond, dyrektor generalny Pepco Group (Pepco Group)
Andy Bond, dyrektor generalny Pepco Group, największego dyskontera odzieżowego działającego na polskim rynku wskazał, że widzi jeszcze duży potencjał do rozwoju w Polsce dla sklepów Pepco i Dealz. Jego zdaniem będzie możliwości rozbudowy obu sieci będą wzrastały wraz z rozwojem rynku, a grupa ma szansę zbudować sieć dorównującą liczebnie sieci Biedronka.

Andy Bond, dyrektor generalny Pepco Group zapytany przez portal wiadomoscihandlowe.pl o potencjał rozwoju na polskim rynku dla sieci Pepco i Dealz stwierdził, że przyjęte w pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 14:29
StoryEditor
Ruszył dubeltowy koncept – market alkoholowy Groszek z barem Subway. Połączone placówki czynne są całodobowo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwoliniefot. Modern Expo
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Market alkoholowy Groszek i bar Subway w Garwolinie
Paweł Pałysa, właściciel firmy Maximus, która prowadzi sklepy alkoholowe i spożywcze pod szyldem Groszek, uruchomił w Garwolinie pod Warszawą unikalny koncept sklepu, w którym połączył ofertę marketu z alkoholem oraz punktu gastronomicznego Subway, prowadzonego przez osobny podmiot. Obie placówki funkcjonują na wspólnej sali sprzedaży.

Obiekt o łącznej powierzchni sprzedaży ok. 180 mkw. zajmuje market alkoholowy, działający pod szyldem sieci Groszek, rozwijanej przez Grupę Eurocash, a także bar operuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 17:43
StoryEditor
Handlowa majówka. Czy sklepy będą otwarte 2 maja i w kolejnych dniach?
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 maja
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 majafot. Shutterstock
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 maja
Kalendarz dni handlowych w maju 2024 roku (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 maja
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 maja
Dni handlowe w tym tygodniu układają się nietypowo. Zamknięte, otwarte, później znowu zamknięte – tak można opisać kalendarz handlowy w dniach 1-5 maja. Długi majowy weekend nie jest równoznaczny z zamknięciem sklepów na kilka dni. Sklepy będą otwarte w niektóre dni w pierwszym tygodniu maja.

Dla części Polaków właśnie zaczyna się jeden z najdłuższych weekendów w roku. Przy tygodniu pracy trwającym od poniedziałku do piątku, wystarczy wziąć jeden dzień wolnego, aby c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 02:20