12.01.2023 / 22:13
StoryEditor

Wyniki sieci Hebe w kanale online cieszą Jeronimo Martins. Co ze sprzedażą w drogeriach stacjonarnych?

Na koniec 2022 r. sieć Hebe miała w Polsce 315 drogerii (materiały prasowe Hebe)
Rok 2022 zapisze się w historii sieci Hebe jako udany. Wyniki opublikowanych przez Jeronimo Martins wskazują, że po trudnym poprzednim roku, w którym na sprzedaż kosmetyków negatywnie wpływały ograniczenia związane z pandemią COVID-19, sieć zanotowała solidne wzrosty, zwłaszcza w internecie. 

Sprzedaż zrealizowana przez sieć Hebe w 2022 r. osiągnęła 358 mln euro. Była więc o 28,7 proc. powyżej tej z roku 2021. W samym czwartym kwartale ubiegłego roku sprzedaż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 13:47
StoryEditor
Właściciel Makro ogłasza wyniki za pierwsze półrocze. Dr Steffen Greubel, CEO Metro AG jest z nich zadowolony
Wszystkie nasze kanały sprzedaży i niemal wszystkie segmenty wzrosły – i obserwujemy mocny start w trzecim kwartale – mówi dr Steffen Greubel, CEO Metro AG, komentując wyniki za pierwsze półrocze (fot. materiały prasowe)

Grupa Metro, właściciel sieci hurtowni Makro Cash & Carry, opublikowała wyniki za pierwszą połowę swojego roku finansowego. Pokazują one wzrost sprzedaży we wszystkich obszarach i prawie wszystkich regionach, w których międzynarodowy gigant w hurtowym handlu żywnością prowadzi działalność.

Sprzedaż zrealizowana przez Metro AG wrosła w pierwszej połowie roku finansowego 2024/25, który w przypadku tej spółki zaczął się 1 października 2024 r. i dobiegnie końca 30 wrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 14:22
StoryEditor
Danone przejmuje producenta preparatów roślinnych. "To kamień milowy"
Danone przejmuje producenta preparatów roślinnych (fot. Danone + Kate Farms)

Danone przejmuje Kate Farms, firmę specjalizującą się w produkcji preparatów roślinnych do specjalistycznego odżywiania. – To jasny sygnał co do kierunku rozwoju Danone ­­­– wskazuje analityk rynkowy.

W artykule przeczytasz: 

  • Co na przejęciu przez Danone zyska Kate Farms i jej zarząd?
  • Dlaczego włączenie Kate Farms w struktury Danone to kamień milowy dla koncernu?
  • Analityk rynkowy: jasny sygnał co do kierunku rozwoju Danone
  • Danone inwestuje w fabrykę Nutricia w Polsce

Danone przejmuje Kate Farms

12 maja Danone ogłosił, że kupił pakiet większościowy udziałów w spółce Kate Farms z Kalifornii. Jest to amerykańska firma, która ma w swojej ofercie szeroka gamę produktów roślinnych, w tym organiczne produkty odżywcze zarówno medyczne, jak i do codziennego użytku.

Firmy nie ujawniają kowty tej transakcji. Danone w komunikacie podkreśla, że produkty Kate Farms wzbogacą specjalistyczną ofertę żywieniową giganta.

– Partnerstwo opiera się na wspólnym zaangażowaniu Danone i Kate Farms w oferowanie rozwiązań żywieniowych, które pozytywnie wpływają na zdrowie ludzi ­– można przeczytać w komunikacie.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2025 13:05