12.11.2024 / 11:00
StoryEditor

Aldi musi pogłębić swoją kopalnię danych o klientach, by obronić pozycję lidera cenowego

Zdjęcie ilustracyjne (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Aldi musi drążyć głębiej w poszukiwaniu danych konsumenckich, jeśli chce obronić swoją pozycję podmiotu dyktującego ceny na rodzimym rynku spożywczym. Długoterminowa misja pioniera konceptu dyskontowego – oferowanie najlepszych cen w każdej kategorii żywności – staje się coraz trudniejsza. To wręcz herkulesowa praca z uwagi na fakt, że jednolite ceny obowiązują w sieci w każdym obszarze zasięgu, niezależnie od lokalnej konkurencji.

Nie tylko Lidl i Kaufland z Grupy Schwarz stały się potężną siłą w europejskim handlu detalicznym i są w stanie przeciwstawić się presji cenowej Aldi. Konkurencyjne supermark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 09:20
StoryEditor
PiS z Solidarnością pozwoliły na otwarcie większości sklepów w święta! [OPINIA]
Piotr Szumlewicz, przewodniczący ZZ Związkowa Alternatywa

Wigilia świętem narodowym? Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa uważa, że kwestia jest "mało istotna", ponieważ ustawa o ograniczeniu handlu w niedziele zliberalizowała przepisy dotyczące handlu w święta, przez co ponad połowa sklepów pracuje w dni świąteczne.

Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa, uważa, że trwająca do wczoraj dyskusja na temat tego, czy Wigilia miałaby być dniem wolnym od pracy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 18:20
StoryEditor
RentMe na nowo. MediaMarkt podsumowuje wyniki nowej odsłony programu wynajmu urządzeń

Rok temu sieć elektromarketów MediaMarkt Polska i firma Bolttech Poland nawiązały współpracę, wprowadzając odświeżony program najmu urządzeń RentMe, który oferuje klientom nowe podejście do korzystania z elektroniki oraz sprzętu RTV i AGD bez konieczności jego zakupu.

Jak twierdzi sieć Media Markt w ciągu ostatnich 12 miesięcy nowa odsłona programu zainteresowała wielu użytkowników, z których 22 proc. stanowią przedsiębiorcy prowadzący jednoo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 09:23