09.08.2024 / 16:59
StoryEditor

Czy Lidl otworzy w Polsce stacjonarny dyskont DIY Parkside? Sprawdziliśmy informacje hiszpańskiego blogera i analityka rynku retail

Arnold Schwarzenegger promuje markę Parkside należącą do sieci Lidl

Lidl uruchamia w Polsce pilotaż stacjonarnej sieci dyskontów dla majsterkowiczów pod szyldem Parkside - napisał na swoim profilu w serwisie Linkedin hiszpański bloger Luis Miguel Espejel, który specjalizuje się w branży retail. Pierwsza placówka miała zostać została uruchomiona w centrum handlowym M1 w Bytomiu. Sprawdziliśmy czy sklep rzeczywiście działa.

Zdaniem blogera i analityka rynku detalicznego Luisa Miguela Espejela sieć Lidl postanowiła zdyskontować popularność swojej marki własnej Parkside – obejmującej m.in. narz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 12:45
StoryEditor
Elektronika z drugiej ręki. Vinted wprowadza nowe funkcjonalności na swoją platformę
Vinted (fot. Boumen Japet/Shutterstock)

Fani handlu produktami używanymi od teraz mogą sprzedawać na platformie Vinted również elektronikę. To jednak nie wszystko, bo powstała też specjalna przestrzeń dla produktów designerskich.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, chociaż wybrane używane urządzenia elektroniczne można już było już wcześniej wystawić na platformie, do tej pory nie miały one dedykowane...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.08.2024 / 15:15
StoryEditor
Gigantyczne paragony z Biedronki wywołują emocje. Ponad metrowe wydruki dodawane są także przy e-paragonach
Klienci Biedronki udostępniają zdjęcia paragonów (Shutterstock, X)

Biedronka nie odpuszcza z produkcją wyjątkowo długich wydruków z kas fiskalnych. Gdy wydawało się, że sieć postanowiła przystopować z przekazywaniem klientom treści reklamowych za pomocą dodatków do paragonów, operator dyskontów zaskoczył nowym pomysłem - voucherami.

W mediach społecznościowych klienci Biedronki przeklinają tę sieć sklepów. Niektórych ich wypowiedzi nie da się cytować. Winne są słynne paragony z Biedronki, które już wcześnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. wrzesień 2024 08:56