23.05.2024 / 19:34
StoryEditor

Lidl Polska ma nowy pomysł na sprzedaż dań gotowych i produktów spożywczych. Dyskonter szuka nowej grupy klientów. Czym zaskoczył konkurentów?

Sklep sieci Lidl (Lidl)
Użytkownicy kart i kuponów Pluxee mogą nimi płacić za transakcje w niemal 900 sklepach sieci Lidl na terenie całej Polski. Na posiadaczy kart i kuponów „Pluxee Lunch i Posiłek” czeka bogata oferta gotowych dań i produktów spożywczych, z których można przygotować posiłek.

Lidl Polska dołącza do grona akceptantów Pluxee Polska. Akceptowanie dodatkowych form płatności, otwiera biznes na nowe grupy klientów. W przypadku firmy mówimy o dwóch miliona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 12:02
StoryEditor
Ile wydadzą Polacy na majówkę? Dom, grill i oszczędności zamiast wyjazdów
Polacy tną wydatki na majówkę (fot. Shutterstock)

Tegoroczna majówka będzie mniej kosztowna niż w poprzednich latach – tak wynika z najnowszego Barometru Providenta. Mimo że część Polaków planuje aktywności na świeżym powietrzu, wielu z nas spędzi długi weekend w domu, z dala od kosztownych wyjazdów. Skąd ta zmiana i jak dokładnie zamierzamy spędzić wolne dni?

Według danych z najnowszej edycji badania Barometr Providenta, średnia kwota, jaką Polacy planują przeznaczyć na tegoroczny długi weekend majowy, wynosi 1024,80 zł. To o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia. Działo się dużo: Prada+Versace, Arla Foods+DMK, Eurocash, Foodex, Kaufland, Zalando, państwowa sieć handlowa (?)

Kończący się tydzień obfitował w ciekawe wydarzenia. Mieliśmy do czynienia z fuzjami włoskich marek modowych oraz potentatów branży nabiałowej. Eurocash pochwalił się zwiększeniem udziałów rynkowych i jednocześnie poinformował o sprzedaży jednego ze swoich biznesów detalicznych. Kaufland rozpycha się w e-commerce, a ukraińska sieć handlowa rzuca rękawicę Żabce.

1. Prada przejmuje Versace. Rewolucja w branży luksusowej stała się faktem

Dwie potęgi włoskiej mody łączą siły. Prada ogłosiła właśnie przejęcie marki Versace. Kwota transa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. kwiecień 2025 20:15