15.05.2025 / 11:58
StoryEditor

Lidl poluje na duże rodziny. Ile dużych gospodarstw domowych korzysta z oferty rabatowej

Liczne rodziny są jednym z najsmaczniejszych rynkowych kąsków dla sieci handlowych sprzedających żywność i nie tylko, mają duże potrzeby, a tym samym wydatki. Dzieci są doskonałym kluczem do portfeli rodziców, bo odmówić swojej pociesze przekąski, napoju czy zabawki jest trudno, a każda taki produkt powiększa koszyk zakupowy. Wiedzą o tym wszyscy operatorzy prowadzący sklepy, Lidl także. Co sieć im oferuje?

Od niemal 10 lat Lidl Polska, akceptuje kartę Karta Dużej Rodziny, rządowego projektu, który ma wspierać polskie rodziny. Operator była pierwszą siecią handlową, która przystąpi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.09.2025 / 09:02
StoryEditor
Ukraiński producent lodów w opałach. Zakład w Polsce tańszy o połowę
Ukraiński inwestor obniża cenę zakładu w Polsce o połowę. Co dalej z Nordisem? (fot. Pixabay)

Dwa lata temu głośne przejęcie polskiej spółki przez ukraińskiego potentata branży mrożonek budziło duże nadzieje na rozwój eksportu i utrzymanie lokalnych marek. Dziś historia wygląda zupełnie inaczej – zakład w Kaliszu został zamknięty, pracownicy stracili zatrudnienie, a teren trafił na sprzedaż. Dlaczego nieruchomość zamiast przyciągać inwestorów, stale tanieje?

Pod koniec 2023 r. firma Nordis, znana w Polsce z produkcji lodów i mrożonek, została kupiona przez ukraińską spółkę Trzy Niedźwiedzie (Tri Medvedya). To przedsiębiorstwo należą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2025 / 12:09
StoryEditor
Powstaje Biedronka Lab. Sieć handlowa we współpracy z SGGW uruchamia Centrum Innowacji Produktowych!
Uroczystość podpisania umowy w sprawie projektu Biedronka Lab (wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Stępniak)

Właściciel sieci Biedronka podpisał dzisiaj umowę ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w sprawie utworzenia Centrum Innowacji Produktowych Biedronka Lab. Największy detalista spożywczy i prestiżowa uczelnia będą wspólnie tworzyć "produkty przyszłości", działać na rzecz poprawy jakości żywności, a także prowadzić edukację konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania.

Centrum Innowacji Produktowych Biedronka Lab

Centrum Innowacji Produktowych „Biedronka LAB. Produkty przyszłości w Twoich rękach” będzie mieć za zadanie tworzenie produktów pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 06:58