13.09.2022 / 08:44
StoryEditor

Netto chce przyspieszyć z ekspansją i otwierać ponad 20 sklepów rocznie

Hugo Mesquita, dyrektor generalny Netto Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
– Mamy teraz ok. 650 placówek i chcemy mieć znacznie więcej. W tym roku otworzymy ok. 20, w przyszłym tempo będzie nieco większe, a od 2024 r. zamierzamy jeszcze bardziej przyspieszyć z ekspansją. Równolegle intensywnie pracujemy nad poprawą rozpoznawalności Netto i asortymentu sklepów, by utrzymać klientów i przyciągnąć nowych – powiedział w rozmowie z Pulsem Biznesu Hugo Mesquita, dyrektor generalny sieci Netto w Polsce.

Podkreślił również, że dystans do Biedronki jest nadal duży, ale nie oznacza to, że Netto nie może umocnić swojej pozycji i zwiększyć udziałów rynkowych. Celem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2025 / 10:10
StoryEditor
Danone otwiera dwie inwestycje w Opolu. Najważniejsi menedżerowie będą szkolić się w Polsce
Otwarcie Akademii Przemysłu Danone w Opolu

W należących do Danone zakładach Nutricia w Opolu właśnie wystartował nowy dział, w którym powstawać będzie specjalistyczna żywność medyczna. Wystartowała też pierwsza na świecie Akademia Przemysłu 5.0.

Rozbudowa fabryki Nutricia w Opolu o nowy wydział to największa inwestycja w jej sięgającej prawie 80 lat historii. To także kilkadziesiąt nowych miejsc pracy oraz 7 tys. m kw. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 10:12
StoryEditor
Znana sieć wystawiona na sprzedaż. To efekt polityki celnej Trumpa
Sklep Claire‘s (fot. Wikimedia)

Sieć Claire’s, specjalizująca się w biżuterii i dodatkach, szuka podmiotu, który mógłby ją przejąć. Firma zmaga z konkurencją ze strony azjatyckich platform, a gwoździem do jej trumny mogą okazać się cła wprowadzone przez Donalda Trumpa.

Informacje podaje agencja Bloomberg, która podkreśla, że amerykańska sieć zmaga się z wieloma wyzwaniami, które mogą nie być łatwe do ominięcia. Detalista, który stawia przede w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 03:02