24.01.2022 / 12:47
StoryEditor

Netto rozpoczyna współpracę z agencją digitalową, z której usług korzystał Lidl

Na zdj. sklep sieci Netto w Warszawie (Netto Polska)
Sieć dyskontów Netto w lutym rozpocznie współpracę z agencją VMLY&R w zakresie obsługi digital. Agencja, która pracowała do tej pory m.in. dla Lidla, czyli jednego z głównych konkurentów Netto w Polsce, została wyłoniona w ramach przetargu ogłoszonego przez duńską sieć w listopadzie ub.r. Agencja VMLY&R zastąpi agencję Aponadto, z którą sieć Netto współpracowała przez ostatnie dwa lata.

Do głównych zadań nowej agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto, planowanie i ob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 14:29
StoryEditor
Mega fuzja na rynku dyskontów wisi w powietrzu. Aldi Nord i Aldi Süd połączą się?
Mega fuzja wisi w powietrzu. Aldi Nord i Aldi Süd połączą się (fot. archiwum + materiały prasowe)

Aldi Nord i Aldi Süd mogą połączyć się i działać jako jedna gigantyczna sieć handlowa. Co ta mega fuzja oznaczałoby dla całej branży?

W artrykule przeczytasz:

  • Czy sieci handlowe Aldi Nord i Aldi Süd zjednoczą siły?
  • Dlaczego doszło do rozłamu w sieci sklepów Aldi?
  • Jak przebiega podziała między sieciami Aldi?
  • Co oznaczałby dla rynku ich ponowne połączenie?

Czy sieci handlowe Aldi Nord i Aldi Süd zjednoczą siły?

Jak podaje niemiecki „WirtschaftWoche” wkrótce może dojść do połączenia dwóch siostrzanych sieci handlowych: Aldi Nord i Aldi Süd. Podobno o takiej możliwości rozmawiają rodziny obu założycieli spółek. Gdyby tak się stało, wówczas powstałaby wspólny holding, w której udziały zostałyby podzielone równo pomiędzy fundacje reprezentujące różne gałęzie rodziny.

Takie informacje mają pochodzić z otoczenia rodziny założycielu obu sieci marketów. Byłby to kolejny kierunek we współpracy między oboma podmiotami, która i tak jest już dość ścisła. W ostatnim czasie współpraca została rozszerzona nawet na marki własne oraz niektóre kampanie reklamowe.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 15:46
StoryEditor
Green Caffè Nero wchodzi do Trójmiasta. Na horyzoncie setny lokal w Polsce
Green Caffè Nero otwiera się w Gdańsku (fot. Green Caffè Nero)

Green Caffè Nero właśnie uruchomiło pierwszy lokal w Gdańsku, a za chwilę kolejny wystartuje w Gdyni. Sieć zbliża się do liczby stu placówek w całym kraju.

Pierwsza kawiarnia Green Caffè Nero w Trójmieście otworzyła swoje drzwi 11 czerwca w Gdańsku, przy ulicy Antoniego Słonimskiego 8, w intensywnie rozwijającej się części kompleks...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 02:34