27.01.2023 / 08:25
StoryEditor

Pepco za pięć lat może mieć miliard euro zysku EBITDA. Otworzy 20 tys. sklepów?

Sklep Pepco w nowym koncepcie w CH Wola Park w Warszawie
Analitycy zapytanie przez „Puls Biznesu” twierdzą, że Pepco jest w stanie przebić miliard złotych zysku EBITDA wg MSR 17. Trudniej będzie otworzyć planowane 20 tys. sklepów. Potrzebna będzie do tego mocna ekspansja zagraniczna.

Zaraportowany w 2022 wynik na tym wskaźniku wyniósł 434 mln euro, jednak analitycy przewidują, że Pepco Group będzie dynamicznie rosło. Zdaniem Łukasza Wachełko z Wood&Com...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2024 / 11:40
StoryEditor
Biedronka: Konkurencyjność na polskim rynku handlu spożywczego jest najmocniejsza w historii
Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins oraz Luis Araujo, CEO Biedronki
Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Grupy Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka ocenia, że polski rynek detaliczny handlu żywnością jest obecnie najbardziej konkurencyjny w historii. Wynika to z tego, że wszyscy główni gracze detaliczni walczą o utrzymanie sprzedaży i udziałów w rynku. - Nie lubię mówić o wojnie cenowej, lepsze określenie to duża presja konkurencyjna – wskazuje Ana Luisa Virginia.

Władze Grupy Jeronimo Martins wskazują, że polscy konsumenci pomimo spadającej inflacji, pozostali ekstremalnie wrażliwi na ceny, a na ich zachowania mocno wpływają przepr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 15:37
StoryEditor
Polska wprowadzi opłatę ekologiczną od zamówień z marketplace‘ów? Ministerstwo Finansów chce walczyć z nieuczciwą konkurencją
Minister finansów Andrzej Domański (fot. za: MF/YouTube)
Francja wprowadza opłatę ekologiczną w wysokości 5 euro, a docelowo 10 euro od zamówień tzw. fast fashion w internecie. Czy Polska podąży tą samą drogą? Zapytany o to został we wtorek minister finansów Andrzej Domański.

"Czy Polska się przymierza do takiego rozwiązania jak Francja, która platformy wysyłające bardzo tanie rzeczy, np. Temu, chciałaby obłożyć podatkiem 10 euro od sztuki? Czy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 10:27