31.03.2023 / 15:34
StoryEditor

Sieć Dealz otwiera w Polsce sklepy w nowym koncepcie. Jak wyglądają? Co się zmieniło? Jak wygląda oferta? [GALERIA]

Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym (maateriały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Dealz w nowym koncepcie handlowym. Ekrany promocyjne (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sklep Pepco w Parku Handlowym Glinianka (materiały własne)
Sieć dyskontów przemysłowo-spożywczych Dealz, należąca do Grupy Pepco uruchomiała w Polsce pierwsze sklepy w nowym koncepcie. Operator, który lubi się chwalić, tym że oferuje unikalne marki z całego świata pokazał nową odsłonę koncepcję samej placówki, ale także wprowadził „zmiany” w strategii asortymentowej, czy prezentacji produktów. Dyskont coraz bardziej przypomina supermarket połączony z drogerią. A jak dokładnie wyglądają zmiany?

Dealz dzieli sklepy. Na co stawia sieć?

W nowym koncepcie sklepu Dealz najbardziej rzuca się uporządkowany layout sklepu i wprowadzenie wyraźnego podziału na strefę produktów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 10:47
StoryEditor
Potężna sieć handlowa chce sprzedać wszystkie hiper- i supermarkety i skupić się na rozwoju mniejszych formatów
10 największych płatników podatku od sprzedaży detalicznej odprowadziło 2,259 mld zł, tj. 78 proc. wpływów z tytułu daniny

Jedna z największych rosyjskich sieci handlowych, firma Magnit rozważa sprzedaży swoich hipermarketów, aby skupić się na rozwoju małych sklepów w formatach "blisko domu”. Potencjalnym nabywcą jest sieć Lenta, która aktywnie rozszerza swoją obecność w segmencie sklepów wielkoformatowych - pisze „Kommersant”.

Według nieoficjalnych źródeł, na które powołuje się „Kommersant” negocjacje w sprawie transakcji już się rozpoczęły. Przedstawiciele sieci Magnit i Lenta odmówili komentarza na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 14:20
StoryEditor
Cała branża logistyczna szuka lekarstwa na chaos w łańcuchach dostaw. O jakich rozwiązaniach myślą firmy?

Aż 70 proc. zarządzających procesami logistycznymi w Europie twierdzi, że ciągu 72 godzin będzie w stanie odpowiedzieć na nowe zakłócenia pojawiające się łańcuchu dostaw. Jednocześnie 92 proc. zgadza się co do tego, że wzrosną koszty wymiany handlowej, a 68 proc. spodziewa się większej zmienności otoczenia biznesowego. Przez światową gospodarkę przelała się już potężna fala obniżek prognoz, ale logistyka wciąż radzi sobie zadziwiająco dobrze, co potwierdzają liczne dane za I kw. br. Nie oznacza to jednak, że spadki nie dogonią w końca sektora, bo co do tego na rynku panuje konsensus. Pozostaje tylko pytanie na co przygotować i co zapewni dalszy wzrost w nieprzewidywalnych czasach?

Nie wiadomo jeszcze, jak trwałe efekty dla światowej gospodarki i sektora logistycznego przyniesie obowiązujące 90 dni porozumienie zamrażające konflikt gospodarczy pomiędzy Chi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:21