03.10.2024 / 12:32
StoryEditor

Sztuczna inteligencja pomaga sieci Netto w zarządzaniu zapasami i ograniczeniu marnowania żywności

Sieć Netto ogranicza marnowanie żywności

Ograniczenie marnowania żywności wymaga odpowiedzialnego podejścia do zarządzania zapasami na każdym etapie łańcucha dostaw. Netto stosuje zaawansowane systemy planowania zatowarowania, bazujące na szczegółowych analizach sprzedaży oraz prognozowaniu popytu. Pozwala to na lepsze dostosowanie ilości produktów do faktycznych potrzeb, co z kolei redukuje nadwyżki.

Ograniczenie marnowania żywności stanowi jedno z najpilniejszych wyzwań współczesnego świata. W Polsce co roku wyrzuca się około 5 mln ton żywności, co czyni nas jednym z europe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 16:49
StoryEditor
Umowa UE–Mercosur. To tylko zagrożenie czy również szansa dla polskiego rynku spożywczego?
Flagi krajów Mercosur (fot. Shutterstock)

Umowa handlowa między Unią Europejską a krajami Mercosur może zmienić realia polskiego rynku spożywczego. W grę wchodzi import tańszych produktów, które mogą konkurować z rodzimą produkcją, ale także otwarcie nowych rynków dla polskiego eksportu. Bożena Wróblewska, prezes zarządu Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej opowiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, czy Polska zyska, czy straci na tej wymianie.

Umowa między UE a krajami Mercosuru – głównie Brazylia, Argentyna, Paragwaj i Urugwaj – wciąż wzudza silne emocje wśród producentów żywności. Jednocześnie pomimo tego, że tekst ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 13:16
StoryEditor
Sieć Komfort rozwija nową strategię, którą wspiera AI. Podłogi, drzwi i kuchnie to już przeszłość?
Sklep Komfort Home

Sieć sklepów Komfort, znana klientom z kategorii łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, rozwija swoją ofertę całościowej aranżacji wnętrz. Firma realizuje kompleksowe wsparcie - od pomiaru, przez projekt, aż po montaż. Nowa strategia zakłada rozbudowę modelu „od pomysłu po realizację” w całej sieci - zarówno w sklepach własnych, jak i w salonach franczyzowych.

– Coraz więcej klientów poszukuje nie tylko produktów, ale także  wsparcia w procesie aranżacji wnętrz. Naszym celem jest, aby marka Komfort była postrzegana jako dostawca kompl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 06:02