18.07.2022 / 11:21
StoryEditor

Tarcza antyinflacyjna Netto tylko dla Duńczyków. W Polsce sieć planuje przyciągnąć klientów w inny sposób

Sklep Netto w Warszawie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W zeszłym tygodniu sieć Netto ogłosiła, że do 31 października bieżącego roku utrzyma niskie ceny ponad 130 podstawowych artykułów codziennego użytku. Strategia dotyczy jednak tylko rynku duńskiego i na razie nie ma planów, aby rozszerzać ją na kolejne kraje. W Polsce dyskonter chce zachęcić konsumentów do zakupów przede wszystkim niskimi cenami i akcjami specjalnymi.

– W Netto Polska, w obliczu rosnącej inflacji, która wpływa na budżety gospodarstw domowych, codziennie pracujemy nad tym, aby ceny w naszych sklepach były jak najniższe – zapew...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2024 / 17:21
StoryEditor
Jakie zarzuty postawiono byłemu posłowi Januszowi P. oraz jego dwóm współpracownikom? Co im grozi?
Janusz Palikot, właściciel Manufaktury Piwa Wina i Wódki, Tenczyńskiej Okovity, Tenczynek Bezalkoholowe (Twitter)

Prokurator dolnośląskiego pionu PZ PK przedstawił byłemu posłowi Januszowi P. oraz jego dwóm współpracownikom, prezesom spółek grupy kapitałowej, Przemysławowi B. oraz Zbigniewowi B. zarzuty oszustwa oraz przywłaszczenia mienia.

Januszowi P. przedstawiono 8 zarzutów, w tym siedem dotyczących oszustwa i jeden przywłaszczania mienia, Przemysław B usłyszał cztery zarzuty, w tym trzy dotyczące oszustwa i je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 14:37
StoryEditor
Oszuści kradną w Biedronkach rabaty przypadkowych osób. Sieć mówi o "marginalnym zjawisku", kasjerzy mają inne zdanie
Oszuści kradną w Biedronkach rabaty przypadkowych osób (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W Biedronkach pojawili się oszuści, którzy znaleźli sposób na okradanie klientów z przysługujących im limitów rabatów. Przypadkowi konsumenci są poszkodowani, a przestępcy "zaoszczędzają" nawet kilkaset złotych podczas jednej wizyty w sklepie. Detalista uspokaja, że zjawisko jest marginalne, jednak podejmuje kroki, by mu przeciwdziałać.

Jak coraz częściej alarmują klienci sieci Biedronka i zarazem posiadacze karty Moja Biedronka, zdarza im się nie móc skorzystać z przysługujących im rabatów na promowane prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2024 05:17