18.07.2022 / 11:21
StoryEditor

Tarcza antyinflacyjna Netto tylko dla Duńczyków. W Polsce sieć planuje przyciągnąć klientów w inny sposób

Sklep Netto w Warszawie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W zeszłym tygodniu sieć Netto ogłosiła, że do 31 października bieżącego roku utrzyma niskie ceny ponad 130 podstawowych artykułów codziennego użytku. Strategia dotyczy jednak tylko rynku duńskiego i na razie nie ma planów, aby rozszerzać ją na kolejne kraje. W Polsce dyskonter chce zachęcić konsumentów do zakupów przede wszystkim niskimi cenami i akcjami specjalnymi.

– W Netto Polska, w obliczu rosnącej inflacji, która wpływa na budżety gospodarstw domowych, codziennie pracujemy nad tym, aby ceny w naszych sklepach były jak najniższe – zapew...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 18:30
StoryEditor
Prawie 250 zł dziennie. Tyle zyskaliby pracownicy sklepów dzięki nowej stawce za pracę w niedziele i święta
Związkowa Alternatywa proponuje, żeby pracę w niedziele i święta była wynagradzana co najmniej 2,5-krotnie wyżej niż w dni powszednie. Ale czy taki scenariusz jest realny? (fot. Shutterstock)

15 sierpnia to dzień ustawowo wolny od pracy. Nie dla wszystkich. Tego dnia tysiące ludzi obsługują klientów sklepów. Związek zawodowy Związkowa Alternatywa proponuje, żeby pracę w ten dzień (podobnie jak w we wszystkie niedziele i święta) była wynagradzana co najmniej 2,5-krotnie wyżej niż w dni powszednie. Wylicza też, jak jej wprowadzenie przełożyłoby się na wynagrodzenie pracowników sklepów w skali miesiąca i roku.

Związkowa Alternatywa postuluje, żeby praca w niedziele i święta była wyceniana wyżej niż w zwykłe dni. W ocenie związkowców z tej organizacji uczciwą propozycją byłoby pomnoże...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 11:35
StoryEditor
Inflacja coraz bliżej celu. Jak zachowywały się ceny żywności w lipcu?
Z danych GUS wynika, że ceny żywności były w lipcu br. o 0,7 proc. niższe niż w czerwcu br. (fot. Shutterstock)

Z danych GUS wynika, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w lipcu br. o 3,1 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego. Jak kształtowały się ceny żywności i napojów bezalkoholowych oraz używek?

Potwierdziły się dane z tzw. szybkiego szacunku - ceny towarów i usług konsumpcyjnych były w lipcu br. o 3,1 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej, przy czym wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 11:47