24.08.2022 / 11:54
StoryEditor

Warszawa da sieci Netto impuls do rozwoju. Gdzie dokładnie będzie miał swoją centralę duński dyskonter?

Sklep Netto w Warszawie (Netto Polska)
Netto Polska podjęło decyzję o rozbudowie zespołu biura głównego, a wraz z nią o przeniesieniu się pod nowy adres. Centrala firmy zajmie powierzchnię ok. 2000 mkw. w Harmony Office Center II w Warszawie. W dotychczasowej siedzibie firmy w Szczecinie wciąż będzie funkcjonował oddział regionalny.

Netto blisko centrum Warszawy?

Harmony Office Center II w którym biura wynajęła firma Netto Polska, to obiekt położony na warszawskim Mokotowie. W skład nowoczesnego komplek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2024 / 10:33
StoryEditor
Największy hub logistyczny InPost w Polsce już otwarty. Docelowo obsłuży 85 tys. paczek na godzinę
Centrum logistyczne InPost w Woli Bykowskiej (mat. prasowe)

Największe w Polsce centrum logistyczne InPost rozpoczęło pracę w Woli Bykowskiej, pomiędzy Warszawą a Łodzią. Docelowo na 36 tysiącach mkw w sortowni obsługiwane będzie nawet 85 tysięcy paczek na godzinę.

– W 2016 roku otworzyliśmy sortownię w Woli Bykowskiej, z założeniem o użytkowaniu jej przez dekadę. Jednak tempo, w jakim rozwija się Grupa InPost, przerosło nasze na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2024 / 14:37
StoryEditor
Answear.com chwali się wzrostem przychodów w III kw. 2024 r. o 26 proc. rdr
Answear.com (mat. pras., Answear)

Jak podaje Answear.com, e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor,wstępne przychody ze sprzedaży wyniosły 344 mln zł, co oznacza wzrost o 26 proc. rdr. W osiągnięciu dobrych wyników pomogły letnie wyprzedaże i kampania marketingowa o szerokim zasięgu.

- Za nami dobry kwartał, cieszymy się, że ponownie wkroczyliśmy na drogę dynamicznego wzrostu sprzedaży. Dobrze wykorzystaliśmy okres letnich wyprzedaży, także odpowiednio dobra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2024 07:07