05.05.2022 / 23:42
StoryEditor

Właściciel sieci Netto ma za sobą dobry rok. 2022 r. będzie pełen wyzwań, nie przeszkodzi to jednak firmie zwiększyć udziałów w rynkach, na których działa

Per Bank, CEO Salling Group (Salling Group)
Po dwóch latach dynamicznego wzrostu w handlu detalicznym, władze Grupy Salling – do której należy m.in. sieć dyskontów Netto - ograniczają swoje oczekiwania na 2022 r. Tłumaczą to faktem, że w Europie rośnie niestabilność w związku z wojną na Ukrainie, szybko rosnącymi cenami energii i żywności oraz brakiem siły roboczej.

Per Bank, prezes Grupy Salling nie ma wątpliwości, że przed sektorem handlu detalicznego stoją potężne wyzwania. - W 2021 r. osiągnęliśmy świetny wynik (…). Jednak teraz wkracza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2024 / 09:02
StoryEditor
IKEA Retail w Polsce inwestuje w obniżkę cen i generuje przychód przekraczający 6 mld zł

IKEA Retail Polska w roku finansowym 2024, kończącym się 31 sierpnia, sprzedała o 5 milionów produktów więcej niż w roku ubiegłym. Firma zainwestowała rekordową kwotę pół miliarda złotych w obniżkę cen oraz osiągnęła przychód przekraczający 6,1 miliardów złotych. W całości przychodów kanał online osiągnął udział 34,5 proc.

– W roku finansowym 2024 udało nam się dokonać historycznej inwestycji w wysokości pół miliarda złotych w ramach inicjatywy "Nowe Niższe Ceny". Obniżyliśmy ceny 5 tysięcy produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 08:32
StoryEditor
Ceny w sklepach rosną o prawie 5 proc. Które produkty są liderami wzrostów? Nowe dane
Sprawdź, jakie produkty podrożały we wrześniu najbardziej (fot. Shutterstock)

O 4,9 proc. rok do roku droższe były we wrześniu codzienne zakupy, wynika z nowego badania UCE Research i WSB Merito, w ramach którego zestawiono ze sobą prawie 79 tys. cen z ponad 37 tys. sklepów. Jeszcze miesiąc wcześniej wzrost cen w ujęciu rocznym sięgał 4,3 proc. Wiemy, jakie kategorie produktowe podrożały najbardziej oraz jakie dwie kategorie potaniały.

– We wrześniu 2023 roku w stosunku do sierpnia nastąpił spadek cen o 0,4 proc. Obecnie mamy więc do czynienia głównie z efektem bazy, a w mniejszym stopniu – z bieżącym wzrostem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 07:11