05.09.2023 / 17:24
StoryEditor

E.Leclerc zainwestuje mocniej w private label i rusza z kampanią marketingową, która ma być nowym otwarciem

<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
E.Leclerc ma ambicję podwojenia udziałów marki własnej w całości sprzedaży, w czym pomóc ma odświeżenie portfolio oraz nowa komunikacja marketingowa. Sieć zaprezentowała we wtorek swoje najnowsze pomysły na przyciągnięcie klientów do sklepów.

- Konsumpcja się nie łamie, ale konsumenci zmieniają swoje zachowanie i retail musi się dostosować - powiedział podczas konferencji w trakcie targów E.Leclerc Jean-Ph...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 11:03
StoryEditor
Intermarche i Auchan wchodzą w sojusz. Chcą postawić się wielkim producentom
Na zdj. sklep sieci Intermarche (fot. ricochet64/Shutterstock)
Trzy francuskie sieci tworzą 10-letni sojusz zakupowy, który ma pomóc w negocjowaniu lepszych stawek z największymi graczami.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Intermarche i Auchan już w grudniu ubiegłego roku informowali, że prowadzą rozmowy w sprawie zawarcia sojuszu zakupowego w kontekście zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 16:00
StoryEditor
Grillujemy! Jak przygotować sklepy na sezon grillowy? Podpowiadamy, jakie produkty będą się cieszyły w tym roku największą popularnością
45 proc. Polaków deklaruje, że w trakcie cieplejszych dni grilluje przynajmniej raz w tygodniu (fot. Shutterstock)
Rozpoczynający się wraz z początkiem maja sezon grillowy to okres zwiększonego popytu nie tylko na karkówkę, boczek czy kiełbasę, ale także napoje, sosy, przyprawy i różnego rodzaju akcesoria. Przed pikiem sprzedażowym warto zbudować optymalną ofertę oraz efektywnie ją wyeksponować.

Kiedy dni robią się dłuższe, a słońce mocniej przygrzewa, Polacy zaczynają masowo wykupywać ze sklepów mięsa i wędliny, ale także ryby oraz warzywa, które trafiają później na ru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 06:14