09.10.2020 / 14:04
StoryEditor

Przejęcie Tesco Polska przez Netto. UOKiK skierował postępowanie do drugiego etapu

Prezes UOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie dotyczące przejęcia 301 sklepów Tesco Polska przez sieć Netto (Salling Group).

- W tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku - uzasadnia urząd.

Przypomnijmy, że rozpoczęcie drugiego etapu postępowania nie przesądza o rodzaju decyzji, jaka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 12:05
StoryEditor

Żabka zapowiada nowe formaty sklepów. Co szykuje lider rynku convenience?

Grupa Żabka zapowiada, że już wkrótce na rynku zadebiutują nowe formaty sklepów, które wzbogacą portfolio sieci (fot. Łukasz Rawa)
Grupa Żabka zapowiada, że już wkrótce na rynku zadebiutują nowe formaty sklepów, które wzbogacą portfolio sieci. Operator stawia na transformację organizacji w duchu modern convenience. Jak dowiedziały się nieoficjalnie wiadomoscihandlowe.pl jednym z nowych formatów będzie Żabka Drive.

Oficjalnie o swoich planach Grupa Żabka poinformuje rynek 5 października podczas jubileuszowego Media Day (z okazji 25-lecia działalności). Jednak już teraz wiemy, że jednym w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:28
StoryEditor

Morawiecki chce walczyć z markami własnymi w sklepach. Była wiceprezes UOKiK komentuje pomysł premiera

Na zdj. mec. Bernadeta Kasztelan-Świetlik, radca prawny, partner kancelarii Gessel, w latach 2014-2017 wiceprezes UOKiK (fot. kancelaria Gessel)
- Słuchając zapowiedzi o planach "drastycznego ograniczenia udziału marek własnych w sieciach handlowych", mam spore wątpliwości co do zasadności takich działań. Brzmi to jak typowe hasło wyborcze, a ja wolałabym, aby zmiana prawa bazowała na konkretach - w ten sposób do postulatu, o którym mówił przed kilkoma dniami premier Mateusz Morawiecki, odniosła się w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mec. Bernadeta Kasztelan-Świetlik, była wiceprezes UOKiK, a obecnie partner kancelarii Gessel.

Ekspertka ubolewa, że jak dotąd nie usłyszała, czy zostały przeprowadzone badania pokazujące, jaki jest obecnie udział marek własnych w poszczególnych sieciach handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 18:46