26.11.2021 / 13:19
StoryEditor

Reesco Retail przebudowuje dla Netto siedem obiektów Tesco w różnych lokalizacjach

Dyskont sieci Netto Polska (Netto Polska)
Reesco Retail, spółka specjalizująca się w budowaniu i przebudowywaniu powierzchni handlowych, przekształca siedem lokalizacji Tesco w obiekty sieci Netto. Zakończono już prace w Skawinie, Myślenicach i Mławie, a do lutego 2022 zrealizowane zostaną przebudowy kolejnych czterech obiektów. Szacowana łączna powierzchnia prac to ponad 4500 mkw.

Prace w ramach projektu realizowanego przez Reesco Retail dla sieci handlowej Netto wystartowały w lipcu 2021 i potrwają do lutego 2022. Zakres współpracy obejmuje siedem obi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia – Żabka, Netto, REWE, Biedronka, Allegro, Pepco, AliExpress, wojna rządu z alkoholem (nie tylko) w saszetkach
(collage)

Tydzień bez wątpienia zdominowało ogłoszenie IPO przez Grupę Żabka i rozpoczęcie procesu, którego finałem będzie debiut na GPW. Uwagę opinii publicznej przyciągała też powszechnie uznawana za skandaliczną innowacja produktowa – alkohol w saszetkach. Sporo działo się również w międzynarodowych sieciach stacjonarnych i platformach marketplace.

1. Czy małpki przetrwają? Rząd zmienia zasady sprzedaży alkoholu. Resort rolnictwa pokazuje projekt, który pomoże walczyć z alkoholem w saszetkach

Ministerstwo minist...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 16:14
StoryEditor
Największy outlet Tchibo w Polsce już otwarty. Jakie produkty będą w nim sprzedawane?
Outlet Tchibo (fot. mat. prasowe)

Tchibo, producent kawy, odzieży i artykułów wyposażenia wnętrz, rozszerza swoją sieć outletów w Polsce. W czwartek w Galerii Północnej w Warszawie firma otworzyła największy sklep tego typu, oferujący produkty z rabatami sięgającymi nawet do 70 proc.

Outlet Tchibo w Galerii Północnej ma w sprzedaży asortyment kawowy, a także odzież dla dorosłych (w tym m.in. bieliznę i kolekcje sportowe) i dla dzieci na różne pory roku. W ou...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2024 05:53