26.11.2021 / 13:19
StoryEditor

Reesco Retail przebudowuje dla Netto siedem obiektów Tesco w różnych lokalizacjach

Dyskont sieci Netto Polska (Netto Polska)
Reesco Retail, spółka specjalizująca się w budowaniu i przebudowywaniu powierzchni handlowych, przekształca siedem lokalizacji Tesco w obiekty sieci Netto. Zakończono już prace w Skawinie, Myślenicach i Mławie, a do lutego 2022 zrealizowane zostaną przebudowy kolejnych czterech obiektów. Szacowana łączna powierzchnia prac to ponad 4500 mkw.

Prace w ramach projektu realizowanego przez Reesco Retail dla sieci handlowej Netto wystartowały w lipcu 2021 i potrwają do lutego 2022. Zakres współpracy obejmuje siedem obi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 08:30
StoryEditor
Biedronka uważa, że rok 2025 "będzie równie wymagający jak poprzedni". Co będzie głównym wyzwaniem dla dyskontowej sieci?
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki (fot. Luis Silveira E Castro)

"Pomimo ustanowienia rekordowego wyniku, uzyskanego po wielu latach wyników przekraczających średnią rynkową, nasze zespoły pracowały nieustannie osiągając zarówno wzrost wolumenu sprzedaży, jak i zwiększenia udziałów w rynku" - wskazuje Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki, podsumowując rok 2024 w dyskontowej sieci. Wskazuje też kluczowe wyzwania dla Biedronki na rok obecny.

Według Luisa Araujo, "w 2025 roku głównym wyzwaniem jest działanie w warunkach niskiej inflacji żywności i ostrożności konsumentów". "Będziemy konsekwentnie utrzymywać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 16:28
StoryEditor
Dino kusi promocją piwa 10+10 gratis na majówkę. Za butelkę to będą "grosze"
Dino wprowadza promocję piwa 10 + 10 gratis na majówkę 2025 (fot. Dino + Canva)

Nie tylko Biedronka i Lidl mają swoją promocję piwa 12+12 gratis. Również sieć sklepów Dino przygotowało podobną promocję, czyli 10+10 piw gratis na majówkę. Kiedy i na jakich warunkach można kupić trunki w Dino?

W artykule przeczytasz: 

  • Promocja 10+10 piw gratis w Dino
  • Nowa gazetka Dino i oferta piwa
  • Promocja na piwo w Dino bez aplikacji i karty lojalnościowej
  • Czy Dino jest otwarte 2 maja?

Promocja 10+10 piw gratis w Dino

Zarówno Biedronka, jak i Lidl przygotowały na majówkę promocję piwa typu 12 + 12 gratis. Również Dino przygotowała specjalną promocję piwa dla amatorów tego trunku.

W sklepach polskiej sieci Dino w okresie majówki można kupić 20 butelek piwa Harnaś w promocji 10+10 gratis. Dino podaje, że przy tej ofercie jednostkowa cena piwa w promocji wynosi zaledwie 1,59 zł.

Klienci Dino mogą również kupić piwo Łomża Jasne w puszcze w ramach promocji 6+6 gratis. Natomiast w ofercie 2+2 gratis można kupić smakowe piwa bezalkoholowe Żywiec.

image

Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025. Kiedy i jakie marki?

Nowa gazetka Dino i oferta piwa

Więcej ofert na piwo w promocji można także znaleźć w nowej gazetce Dino

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 09:37