06.11.2018 / 20:41
StoryEditor

Sieć SPAR notuje mocny wzrost sprzedaży po III kw. br.

(Spar Polska)
Należąca do Grupy Bać-Pol, sieć sklepów SPAR po raz kolejny odnotowuje wzrost sprzedaży, który w trzech pierwszych kwartałach br. wzrósł o 11,03 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2017.

Poziom sprzedaży total SPAR Polska w pierwszych trzech kwartałach br. wyniósł 838,6 mln zł. Głównym motorem wzrostu sprzedaży o ponad 11 proc. w porównaniu z analogicznym okrese...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 15:11
StoryEditor

Dwa tysiące sklepów Biedronki z fotowoltaiką w najbliższych latach. Jak sieć inwestuje w zieloną energię?

Sklep sieci Biedronka (fot. Shutterstock)
Portugalska sieć stawia na fotowoltaikę. W ciągu trzech lat aż dwa tysiące sklepów zostanie wyposażonych w tego typu instalacje. To nie jedyne działania firmy mające na celu zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Właściciel Biedronki, spółka Jeronimo Martins Polska podpisała w ubiegłym roku umowę z firmą Grow Energy na założenie do 2025 roku instalacji fotowoltaicznych na dwóch tysiącach...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 09:35
StoryEditor

Franczyzobiorcy Żabki aktywnie uczestniczą w procesie doskonalenia narzędzi technologicznych

Małe firmy często nie mają dostępu do nowoczesnych rozwiązań technologicznych i aplikacji biznesowe. Wynika to z dużych kosztów, ograniczonych zasobów oraz braku wykwalifikowanej kadry. Istnieją jednak sprawdzone modele współpracy, które gwarantują pełne wsparcie w momencie startu i przez cały okres prowadzenia biznesu, a także dostarczają innowacyjne rozwiązania usprawniające zarządzanie działalnością, przekładające się na oszczędność czasu i jeszcze większą koncentrację na kliencie. O nowoczesnych rozwiązaniach w sieci Żabka mówi Kamil Małecki, franczyzobiorca z Opola i członek Stacji Innowacja - społeczności skupionej wokół innowacji w sieci.

Proszę opowiedzieć o swoich początkach w Żabce

Sklep franczyzowy Żabka prowadzę od marca 2022 r. Wcześniej pracowałem jako fakturzysta w lokalnej sieci handlowej. Jednak t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23. wrzesień 2023 02:50