31.01.2017 / 11:57
StoryEditor

Tomasz Biernacki ma zgodę od UOKiK na przejęcie sieci Dino

Supermarket sieci Dino (materiały prasowe)
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o  przeprowadzeniu  postępowania  antymonopolowego wszczętego na  wniosek Tomasza  Biernackiego wydał zgodę na dokonanie koncentracji, polegającej na przejęciu przez T. Biernackiego kontroli nad Dino Polska z Krotoszyna.

W 2016 roku sieć sklepów Dino (należąca do Grupy Dino), jedna z najszybciej rozwijających się sieci proximity w Polsce, powiększyła się o kolejne 117 placówek (wobec wzrostu o 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2024 / 16:20
StoryEditor
Żywiec Zdrój wypuszcza na rynek limitowaną serię z influencerami. "Patec" i "Nieuczesana" trafią na puszki
Żywiec Zdrój Naturalna Nuta (fot. Żywiec Zdrój)
Już wkrótce na sklepowych półkach pojawią się puszki Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta z wizerunkami influencerów. Nowy design powstał we współpracy z czołowym youtuberem Jakubem Pateckim, znanym jako Patec oraz popularną streamerką gamingową Nieuczesaną, czyli Karoliną Brodnicką. Limitowana edycja puszek o pojemności 330 ml będzie dostępna w całej Polsce i obejmie wszystkie warianty smakowe.

Jakub „Patec” Patecki jest związany z Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta już od kilku sezonów, dlatego zamieszczenie wizerunku twórcy na puszkach było kolejnym krokiem tej owocnej ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 17:39
StoryEditor
Anna Wagner, NielsenIQ: Co trzeci kupujący jest gotowy zmienić swój ulubiony sklep ze względu na asortyment lub ceny alkoholu
Anna Wagner. client business partner w NielsenIQ podaje, że aktywnie promocji na alkohol poszukuje 16 proc. kupujących (fot, materiały prasowe)
Senat wziął na tapet kwestie wprowadzenia w Polsce minimalnej ceny na alkohol. Gdyby takie rozwiązanie weszło w życie, sieci handlowe straciłyby możliwość organizowania tak atrakcyjnych promocji na wyroby alkoholowe, jak to ma miejsce obecnie. Czy byłoby dla nich poważne wyzwanie? O opinię na ten temat zapytaliśmy Annę Wagner, ekspertkę z agencji badawczej NielsenIQ.

Aby ocenić potencjalny efekt wprowadzenia minimalnej ceny na alkohol w Polsce, warto przyjrzeć się konsekwencjom tego typu rozwiązania w innych krajach. Anna Wagner, client ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 13:24