31.07.2020 / 10:10
StoryEditor

GUS: Żywność i napoje potaniały w lipcu o 1,4 proc. względem czerwca

Wzrost cen żywności hamuje (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych według szybkiego szacunku w lipcu 2020 r. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku wzrosły o 3,1 proc. - podał w piątek GUS. W stosunku do poprzedniego miesiąca obniżyły się o 0,1 proc.

Według tzw. szacunku flash, ceny żywności i napojów bezalkoholowych były lipcu o 3,9 proc. wyższe niż przed rokiem. Natomiast w porównaniu z czerwcem br. spadły o 1,4 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 12:09
StoryEditor
Lidl startuje z nową usługą. Sieć uruchamia ją w 1000 sklepach jednocześnie
Lidl uruchamia usługę click & collect łączącą sprzedaż online ze sprzedażą offline (fot. Shutterstock)

Lidl coraz odważniej inwestuje w e-commerce i stawia na handel artykułami przemysłowymi. Dowodzi tego usługa click & collect, uruchomiona przez niemiecką sieć na jednym z rynków, dzięki której ma też podskoczyć sprzedaż w placówkach stacjonarnych. Jak Lidl chce ją podkręcić?

Już niebawem klienci Lidla na jednym z rynków będą mogli odbierać artykuły przemysłowe zamówione w sklepie internetowym Lidl w specjalnych skrytkach zainstalowanych w stacjon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 08:49
StoryEditor
Aplikacje lojalnościowe napędzają sprzedaż. Jak Duży Ben wykorzystuje dane do zwiększenia częstotliwości zakupów i wartości koszyka?
Jak aplikacja Duży Ben zwiększa zakupy i lojalność klientów? (fot. materiały prasowe)

Cyfrowe programy lojalnościowe coraz wyraźniej kształtują strategie sprzedażowe w branży handlowej. Przykład Dużego Bena pokazuje, że mobilna aplikacja może stać się kluczowym ogniwem w relacji z klientem, znacząco wpływając na jego zaangażowanie i wartość koszyka. Jakie efekty przynosi podejście oparte na danych i technologii?

Sieć Duży Ben, należąca do Grupy Eurocash, podczas konferencji Loyalty Planet zaprezentowała konkretne dane, które pokazują skalę wpływu aplikacji lojalnościowej na zachowania z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:27