13.10.2020 / 11:15
StoryEditor

Adam Manikowski, Żabka Polska: Smart city to duży ekosystem, w którym każdemu ma żyć się lepiej

– Koncepcja smart city jest koncepcją kluczową w rozwoju Żabki. Kilka tysięcy naszych sklepów jest zlokalizowanych w centrach miast, przy dworcach czy metrze oraz na nowych osiedlach – powiedział podczas debaty „Retail in a smart city” podczas Retail & FMCG Congress 2020 Adam Manikowski, wiceprezes i dyrektor operacyjny sieci Żabka Polska.

Manikowski podkreślił, że sieć wyróżnia trzy obszary w kwestii inteligentnego miasta – równo rozłożony rozwój aglomeracji, należyta uwaga przykładana do ekologii oraz wsparcie r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:03
StoryEditor
Wielkie problemy regionalnej sieci piekarni. Nie da się konkurować z dyskontami – mówią przedstawiciele firmy
Sieć piekarni Skalski w tarapatach - zdjęcie ilustracyjne (Shutterstock)
Sieć piekarni i cukierni Skalski liczy obecnie 34 punkty, a przynajmniej tak wynika z danych umieszczonych na stronie internetowej firmy. Według dziennikarzy „Echa Dnia”, firma ma problem z wypłatą pensji w terminie i zamyka kolejne sklepy.

Piekarnie i cukiernie Skalski działają m.in. w Radomiu, Kielcach, Lublinie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ćmielowie, Busku Zdroju, Mielcu, Nowej Słupi, Opatowie, Sandomierzu, Stalo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:50
StoryEditor
Netto robi upgrade sklepów. Wiemy jakie rozwiązania sieć wprowadza w ramach nowego konceptu 3.5 [NASZ NEWS]
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Poza aranżacją działów z artykułami świeżymi w koncepcje Netto 3.5 zmienił się także sposób ekspozycji oferty promocyjnej (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Zmiany wprowadzone przez Netto w ramach konceptu 3.5 dotyczą przede wszystkim działów z artykułami świeżymi (fot. Netto Polska)fot. Netto
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Nowy koncept 3.5. wdrożony już w kilkunastu placówkach Netto, pozwala sieci testować nowe rozwiązania, w tym ekspozycję części towarów przed wejściem (fot. Netto Polska)
Dyskont Netto zlokalizowany w Szczecinie przy ul. Chmurnej, to jedna z pierwszych placówek sieci, działających zgodnie z nowym konceptem, określonym mianem 3.5. Z informacji, które portal wiadomoscihandlowe.pl uzyskał od sieci, wynika, że nie jest to jeszcze koncept kompletny, ale zmiany, jakie zakłada, dają obiecujące efekty i będą wdrażane w kolejnych placówkach.

– Koncept 3.5 pozwala nam testować nowe rozwiązania, które analizowaliśmy na przestrzeni ostatnich miesięcy, na bazie formatu 3.0. Zmiany nie są więc diametralne, ale zauważal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. maj 2024 00:18