22.11.2016 / 06:40
StoryEditor

Biedronka oferuje karty podarunkowe. Liczy na klientów biznesowych

Na zdj. karta podarunkowa sieci Biedronka (fot. JMP)
W coraz szerszej ofercie Biedronki od niedawna znajdują się karty podarunkowe. Produkt ten kierowany jest przez sieć nie bezpośrednio do klientów, lecz do firm. Dyskonter liczy na to, że w okresie przedświątecznym przedsiębiorstwa zamiast konstruować tradycyjne paczki bożonarodzeniowe zdecydują się na wręczenie swoim pracownikom właśnie kart zakupowych.

- Odkryj przepis na doskonały prezent! Zyskaj narzędzie, które pomoże ci w polepszaniu relacji biznesowych - brzmi komunikat Biedronki adresowany do firm.

Portugalska sieć po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 10:12
StoryEditor
Poznaliśmy wyczekiwane dane o inflacji! Czy wreszcie jest "dwójka" z przodu?

Liczni ekonomiści obstawiali, że lipcowa inflacja konsumencka w Polsce spadnie poniżej 3 proc., po tym jak przez rok utrzymywała się w przedziale między 4,0 a 5,0 proc. Jednak nic z tego - dane podane w czwartek przez Główny Urząd Statystyczny przyniosły rozczarowanie.

Według szybkiego szacunku GUS, ceny towarów i usług konsumpcyjnych w lipcu 2025 r. wzrosły o 3,1 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku. Z kolei w stosunku d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 13:40
StoryEditor
Biedronka od pięciu lat zwiększa udziały rynkowe średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie. Ile zdobyła w tym roku?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

- Biedronka poradziła sobie bardzo dobrze. Przez pięć lat zwiększamy udziały rynkowe średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie i nadal rośniemy. Myślę, że jest to naprawdę wspaniały i godny uwagi wynik osiągnięty przez nasze zespoły w Polsce – pochwaliła się Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Biedronka od pięciu lat szybko zwiększa udziały rynkowe – średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie – powiedziała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins. – W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 00:17