14.09.2022 / 15:56
StoryEditor

Carrefour i Too Good To Go podsumowują wyniki współpracy. Pół miliona uratowanych paczek z żywnością

Carrefour i Too Good To Go podsumowują wyniki współpracy. Pół miliona uratowanych paczek z żywnością (materiały prasowe)
Carrefour od dwóch lat współpracuje z aplikacją Too Good To Go w zakresie walki z marnowaniem żywności. Od tego czasu klienci wspólnie z siecią uratowali pół miliona paczek z produktami spożywczymi.

W ten sposób udało się zaoszczędzić równowartość 1 250 000 CO2, czyli tyle, ile wygenerowałoby 246 lotów dookoła świata. 

Polacy rocznie marnują prawie 5 milionów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 08:58
StoryEditor
Henkel będzie miał lepszy rok niż zakładał? Firma podsumowuje wyniki za pierwsze półrocze
Henkel poprawia marżę i zyski w pierwszej połowie 2025 roku (fot. Shutterstock)

Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło dla Henkel spadek sprzedaży, ale również wyraźny wzrost rentowności. Szczególnie dobry wynik drugiego kwartału pozwolił spółce skorygować prognozy na dalszą część roku, podnosząc oczekiwania co do marży. Jak wyglądała kondycja poszczególnych segmentów i rynków oraz co znalazło się w zaktualizowanej prognozie?

Sprzedaż Grupy Henkel wyniosła w pierwszych sześciu miesiącach roku 10,402 mld euro, co oznacza nominalny spadek o 3,8 proc. W samym drugim kwartale przychody sięgnęły 5,16 mld ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 16:26
StoryEditor
Kaufland przechytrzy Biedronkę i Lidla. Sieć wie, jak przekonać klientów, aby ominęli sklepy konkurentów i jechali prosto do jej supermarketów
Logo sieci Kaufland (Shutterstock)

Stefan Hoppe, do sierpnia prezes Kaufland Polska, obecnie szef Kaufland Niemcy, mówi o tym, na jakie produkty chce stawiać polski oddział sieci, w jaki sposób budować rozpoznawalność i lojalność w oczach konsumenta oraz jak przyciągnąć nowe grupy kupujących.

Wywiad ze  Stefan Hoppe został opublikowany na portalu wiadomoscihandlowe.pl w pełnej wersji na początku maja 2025 r. Możesz przeczytać go tutaj.

Czy w jakiejś dającej si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 19:11