11.05.2017 / 09:09
StoryEditor

Carrefour oskarżany we Francji o nielegalne … rabaty. Sieć odrzuca zarzuty

(Pixabay CC0)
Francuskie stowarzyszenie ochrony konsumentów Test-Achats zarzuca sieci Carrefour, że klienci dokonujący płatności kartami Carrefour Visa otrzymują dodatkowe zniżki. Zdaniem organizacji to nielegalne. Sieć broni się argumentem, że tylko dzieli się z klientami tym, co zaoszczędzi na opłatach – informuje belgijski portal Gondola.

Sytuacja na pierwszy rzut oka wydaje się nieco kuriozalna – oto organizacja konsumencka ma pretensje o to, że klienci otrzymują dodatkowe rabaty, czyli kupują taniej. O co chodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 11:48
StoryEditor

Fala zwrotów na rynku e-mody testuje jej logistykę

Zwroty na rynku mody sięgną w tym roku 17,5 proc.
W tym roku na modzie sprzedanej przez internet w Unii Europejskiej będzie można zarobić 111,6 mld dolarów, a za cztery lata nawet 162,2 mld. Nie obędzie się jednak bez problemów, ponieważ produkty z tej grupy generują najwyższy udział zwrotów spośród wszystkich kategorii produktowych, zarówno w unijnym, jak i globalnym e-commerce. W UE wyniesie on tym roku 16,3 proc., a 2027 r. 17,5 proc. Na horyzoncie widać dodatkowo dwa niepokojące zjawiska, które jeszcze bardziej skomplikują obsługę logistyczną tego sektora.

Moda, czyli odzież wraz z obuwiem i akcesoriami, od lat stanowi jedną z najpopularniejszych kategorii spośród wszystkich dostępnych grup produktywnych sprzedawanych w inte...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.09.2023 / 12:19
StoryEditor

Rebranding stacji paliw Intermarché. Czym wyróżnia się nowy koncept? Ile placówek obejmie?

Grupa Intermarché planuje w tym roku rebranding 10 stacji paliw a w 2024 r. kolejnych 22 stacji (fot. Intermarché)
Grupa Intermarché planuje w tym roku rebranding 10 stacji paliw a w 2024 r. kolejnych 22 stacji. - Dzięki nowemu konceptowi możemy konkurować z innymi graczami na rynku nie tylko ceną i jakością oferowanych paliw, ale także przyjemną atmosferą i wysokim standardem punktów sprzedaży – komentuje Tomasz Kruk, dyrektor operacyjny stacji paliw w Grupie Muszkieterów.

Obecnie pod szyldem Intermarché funkcjonuje 68 stacji paliw, z czego w nowej odsłonie działają już 4 stacje: w Trzebnicy, Strzelcach Opolskich, Dębnie i Lipnie.

– Przewid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 00:22