11.02.2025 / 14:19
StoryEditor

Carrefour tworzy kolejną strefę w swoich sklepach - tym razem z produktami wysokoproteinowymi

Kolejna strefa zagościła w sklepach Carrefour - tym razem z produktami wysokobiałkowymi (fot. mat.pras.)

Carrefour Polska poszerza swoją ofertę o produkty, które charakteryzują się wyższą zawartością białka, w porównaniu do ich standardowych odpowiedników. Sieć stworzyła właśnie w ponad 80 sklepach specjalne strefy wysokoproteinowe, w których jest ponad 150 różnych artykułów z tej kategorii.

Badania naukowe potwierdzają, że osoby aktywnie fizycznie powinny spożywać większe ilości białka. Pozwala ono na szybszą regenerację oraz odbudowę mięśni po treningu lub innym w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 15:54
StoryEditor
Ikea kupuje niemal 153 tys. hektarów lasów. "To inwestycja długoterminowa"
Ikea kupuje 153 tys. ha lasów w Łotwie i Estonii. Największa transakcja firmy (fot. 8H/Shutterstock)

Grupa Ingka, która jest właścicielem marki Ikea podpisała umowę nabycia ponad 153 tys. hektarów ziemi w Łotwie i Estonii, w przeważającej części pokrytej lasami. To największa transakcja w historii firmy, której celem jest długoterminowe zarządzanie zasobami leśnymi.

Ingka Investments nabywa łącznie około 153 tys. hektarów ziemi, z czego 89 proc. stanowią lasy. W Łotwie zakup obejmuje 135 324 ha, w tym 119 929 ha leśne, natomiast w Estonii 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 10:22
StoryEditor
Prymat przejmuje Tarsmak. Potentat rynku przypraw wchodzi w kategorię sosów i majonezów
Ambasador marki Prymat Michel Moran promuje konkurs Prymatu dla konsumentów

Polski rynek przypraw i sosów czeka znacząca zmiana. Spółka Prymat, jeden z największych producentów przypraw i dodatków kulinarnych w Europie Środkowo-Wschodniej, planuje przejęcie firmy Tarsmak Gondek i Wspólnicy z Radgoszczy. Wniosek o zgodę na transakcję trafił właśnie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Prymat wzmacnia pozycję lidera rynku przypraw

Prymat od lat jest jednym z liderów branży przypraw w Polsce. Marka znana jest z szerokiego portfolio obejmującego przyprawy, zio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 11:00