30.06.2020 / 09:03
StoryEditor

Chiński rynek FMCG powrócił na ścieżkę wzrostu

(fot. Harry cao/Unsplash)
W ciągu ostatnich czterech tygodni wartość rynku FMCG w Chinach wzrosła o 4,6 proc. – podaje agencja Kantar.

Najnowsze dane Kantar Worldpanel za 12 tygodni kończących się 15 maja pokazują, że wydatki konsumentów na FMCG w Chinach zanotowały wzrost wartości o 1,8 proc. w porównaniu z an...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 14:40
StoryEditor
Precyzyjna kategoryzacja produktów wspiera budowanie sprzedaży [ANALITYCY]
Precyzyjna kategoryzacja produktów wspiera budowanie sprzedaży (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Specyficzne kategorie produktowe wciąż są słabo uwzględniane w analizach sprzedażowych. W Polsce segment napojów izotonicznych już w 2020 roku osiągnął wartość 250 mln zł, co pokazuje, jak dynamicznie rozwija się rynek niszowych produktów. Eksperci eLeader wskazują, że producenci, którzy dokładniej monitorują te kategorie, mają szansę na lepsze zrozumienie rynku i zwiększenie swojej konkurencyjności.

– Polscy producenci oraz dystrybutorzy wiele tracą na nieuwzględnianiu trendujących kategorii w swojej analityce. Rozróżnianie wyróżników produktów, po które coraz chętniej sięg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2024 / 14:43
StoryEditor
Sławomir Czarnecki, prezes Grupy Muszkieterów: celem na 2025 rok jest przekroczenie 11 mld złotych obrotów
Sławomir Czarnecki, prezes Grupy Muszkieterów

Prezes Grupy Muszkieterów, rozwijającej w naszym kraju sieci sklepów Intermarché oraz Bricomarché, podsumował działania firmy w mijającym roku. Sławomir Czarnecki podkreślił, że marka realizowała swoje zadania zgodnie z planem. Przedsiębiorca przedstawił także cele na 2025 r. Nadrzędnym z nich ma być przekroczenie bariery 11 mld złotych obrotów.

Sławomir Czarnecki z zadowoleniem patrzy na mijający rok w wykonaniu Grupy Muszkieterów. Prezes firmy podkreślił, że realizacja zadań opierała się na trzech filarach. Były to pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 09:49