25.01.2021 / 12:12
StoryEditor

Coccodrillo, dystrybutor odzieży dla dzieci, optymalizuje sieć sklepów stacjonarnych

Cocodrillo optymalizuje sieć sklepów (zdj. ilustracyjne) (Fot. Shutterstock)
Spółka CDRL, właściciel dystrybutora odzieży dziecięcej Coccodrillo, poinformowała o prowadzonej w Polsce i na rynkach zagranicznych optymalizacji sieci sprzedaży stacjonarnej. W II półroczu 2020 r., mimo trwającej pandemii COVID-19, firma uruchomiła 12 nowych salonów franczyzowych.

Obecnie spółka ma w Polsce łącznie 243 salony – z czego ok. 150, zlokalizowanych przy ulicach, a nie w centrach handlowych, nie zostało objętych zakazem handlu.W ramach optymal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:30
StoryEditor
Grupa CCC poprawia rentowność. Dariusz Miłek zapowiada, że sklepów pod szyldami CCC i HalfPrice będzie intensywnie przybywać
Sieć CCC jest perłą w koronie obuwniczo-odzieżowej grupy, którą zarządza Dariusz Miłek (fot. Shutterstock)

Obuwniczo-odzieżowa Grupa CCC opublikowała ostateczne wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego, czyli miesiące luty-kwiecień 2025. Pokazują one wyższe przychody, zyski oraz poprawę rentowności. Jak poradziły sobie poszczególne szyldy należące do Grupy, czyli CCC, HalfPrice, Eobuwie i Modivo?

W okresie luty-kwiecień 2025 r. Grupa CCC odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (o 25 proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego) i poprawę rentowności EBIT...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 15:46
StoryEditor
Green Caffè Nero wchodzi do Trójmiasta. Na horyzoncie setny lokal w Polsce
Green Caffè Nero otwiera się w Gdańsku (fot. Green Caffè Nero)

Green Caffè Nero właśnie uruchomiło pierwszy lokal w Gdańsku, a za chwilę kolejny wystartuje w Gdyni. Sieć zbliża się do liczby stu placówek w całym kraju.

Pierwsza kawiarnia Green Caffè Nero w Trójmieście otworzyła swoje drzwi 11 czerwca w Gdańsku, przy ulicy Antoniego Słonimskiego 8, w intensywnie rozwijającej się części kompleks...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:51