17.09.2017 / 23:18
StoryEditor

Debiut na giełdzie kosztował sieć Dino ponad 3,7 mln zł

Supermarket sieci Dino Polska (materiały prasowe, Dino Polska)
Akcje spółki Dino Polska, do której należy sieć ok. 680 supermarketów Dino zadebiutowały w kwietniu 2017 r. na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Według ujawnionych przez spółkę danych koszty związane z ofertą wyniosły 3,72 mln zł.

Spółka Dino Polska poniosła koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty, które wyniosły 1,54 mln zł, koszty sporządzenia prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradzt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 60% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 10:42
StoryEditor
Lokal z kebabami od znanego piłkarza w każdym Kauflandzie? Firma Lukasa Podolskiego znalazła pomysł na szybki rozwój
Firma Mangal Döner, której współzałożycielem jest Lukas Podolski, chce się rozwijać dzięki kooperacji z sieciami detalicznymi (fot. Shutterstock)

Firma Mangal Döner, której współwłaścicielem jest znany niemiecki piłkarz polskiego pochodzenia Lukas Podolski, rozpoczyna współpracę z siecią Kaufland. Ma jej ona pomóc w realzacji ambitnych planów rozwojowych.

Marco Schepers, który od października 2024 r. pracuje w Mangal Döner, i jest w niej menedżerem odpowiedzialnym za rozwój, zdradził w rozmowie z Lebensmittel Praxis, że firma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 11:15
StoryEditor
Jakie były wyniki polskiego e-commerce w czerwcu? Żywność i napoje sporo zyskały
Ile Polacy kupują w internecie ?(fot. Andrew Neel/Unsplash)

Dane Krajowej Izby Gospodarczej pokazują, że w czerwcu obrót w polskim kanale e-commerce wyniósł 7,17 mld zł i urósł w stosunku rocznym o 8 proc.

Obroty e-commerce stanowią więc 8,7 proc. całkowitej sprzedaży wygenerowanej przez sektor przedsiębiorstw. Ta wyniosła 82,43 mld zł. Obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. sierpień 2025 03:37