18.05.2018 / 11:45
StoryEditor

Dr. Oetker ze spadkiem sprzedaży w Niemczech

(fot. materiały prasowe)
Znana na całym świecie firma oferująca m.in. proszek do pieczenia i mrożoną pizzę odnotowała spadek sprzedaży na swoim rodzimym rynku.

W 2017 r. sprzedaż Dr. Oetker w Niemczech spadła o prawie 2% do 726 mln euro. W tym samym czasie, sprzedaż zagraniczna wzrosła o 1,8% do 1,7 mld euro. Całkowita sprzedaż wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 16:20
StoryEditor
Super-Pharm uruchomił strefę shop in shop. W doborze produktów pomaga sztuczna inteligencja
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
Super-Pharm utworzył strefy z kosmetykami opartymi na oleju CBD i wyciągach z grzybów w koncepcie shop-in-shop. Sieć drogerii jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce kosmetyków izraelskiej marki Cannabotech, w której ma też udziały.

W ramach marki Cannabotech Super-Pharm oferuje około 30 produktów dostępnych online i na stoiskach w drogeriach, których liczbę sieć systematycznie powiększa. Wyodrębnione stref...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.11.2023 / 12:26
StoryEditor
Netto wyhamowało z ekspansją w Polsce. Sieć przesunęła większość otwarć na kolejne lata [TYLKO U NAS]
Na zdj. sklep sieci dyskontów Netto (fot. Alexa_Space/Shutterstock)
Netto pierwotnie zapowiadało otwarcie 25 sklepów w Polsce w tym roku, jednak jak dotąd uruchomiło tylko pojedyncze placówki. Towarzyszyły temu zamknięcia, po uwzględnieniu których dyskontowa sieć liczy w tej chwili w naszym kraju nawet mniej sklepów niż na koniec 2022 r. "Świadomie przesunęliśmy większość zaplanowanych otwarć na lata 2024-2025" - tłumaczy Netto.

Jeszcze pod koniec ubiegłego roku Hugo Mesquita, ówczesny dyrektor generalny Netto Polska, deklarował, że celem sieci na 2023 r. jest otwarcie 25 nowych sklepów i wyre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 05:24