29.05.2017 / 11:59
StoryEditor

Inwestorzy z RPA i Azji wierzą w polski rynek nieruchomości handlowych

()
W ubiegłym rok najwięcej transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych dotyczyło powierzchni handlowych. Zainwestowany kapitał pochodził głównie z Republiki Południowej Afryki, Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych. Eksperci prognozują, że w 2017 roku na rynku pojawi się także kilku nowych graczy z Azji.

Z 4,6 mld euro wydanych w Polsce na zakup nieruchomości komercyjnych w 2016 roku, 43% to inwestycje w sektorze handlowym. Bardzo duża część z 2 mld euro wydanych na obiekty hand...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 11:38
StoryEditor
Cukier tanieje jak nigdy! Czy europejski rynek wejdzie w fazę kryzysu?
Cukier w Polsce tanieje o 30 proc. rdr. Co to oznacza dla rynku? (fot. Shutterstock)

Ceny cukru w Polsce spadły o ponad 30 proc. rok do roku, czyniąc nasz rynek najbardziej dynamicznym pod względem wahań cen w całej Unii Europejskiej. Przyczyny leżą zarówno w decyzjach lokalnych, jak i globalnych trendach. Grzegorz Kozieja, dyrektor Departamentu Analiz Food and Agro i Specjalizacji Sektorowych w Banku BNP Paribas opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl czy niska cena cukru to trwała zmiana, czy tylko chwilowy efekt cyklu.

Z artykułu dowiesz się o:

  • Ceny cukru
  • Cykl produkcyjny cukru
  • Czy sytuacja na rynku cukru się poprawi?
  • Europejski rynek cukru na granicy rentowności
  • Czy ceny cukru wzr...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 12:01
StoryEditor
Kaufland planuje zmiany w strategii asotytymentowej. W jaką stronę pójdzie, jak będzie rozwijał marki własne?
Logo sieci Kaufland (Shutterstock)

- Dzisiaj ogłaszanie się dyskontem na rynku, na którym królują dyskonty, nie ma większego sensu - mówi w rozmowie z naszym portalem Stefan Hoppe, do sierpnia prezes Kaufland Polska. Zdradza też strategię dla marek własnych.

Wywiad w całości został opublikowany w maju. Stefan Hoppe od sierpnia jest prezesem niemieckiego oddziału sieci Kaufland.

Jak chcecie stać się bardziej konkurencyjni, w czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 09:54