19.06.2019 / 09:44
StoryEditor

JD.com otwiera pierwszy specjalistyczny sklep winiarski

Na zdj. JD X-Mart w Chinach (fot. materiały prasowe)
JD.com, chiński gigant e-commerce i coraz ważniejszy gracz na rynku sklepów stacjonarnych, otworzyło pierwszy, testowy sklep z winem o nazwie Jingdong Convenient Liquor - donosi Planet Retail za "Long Shang". Placówka działa w prowincji Shandong.

Według "Long Shang", sklep Jingdong Convenient Liquor naszpikowany został nowoczesnymi technologiami. W placówce wykorzystano technologię blochckain, kamery "smart" i inne roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 15:58
StoryEditor
TSL szykuje się do świąt. Branża rekrutuje na potęgę przed Bożym Narodzeniem
TSL szykuje się do świąt. Branża rekrutuje na potęgę przed Bożym Narodzeniem (fot. Pixabay)

Zbliżający się okres świąteczny to gorący czas w branży TSL (Transport, Spedycja, Logistyka), która szykuje się na wzmożony ruch zamówień. W tym roku, jak szacuje Grupa Progres, popyt na pracowników wzrośnie nawet o 10 proc. w porównaniu do 2023 roku. „Liczba pracy w czwartym kwartale tradycyjnie rośnie, a firmy rekrutują na zapas, by być gotowe na peak season” – mówi Justyna Lach, dyrektor linii progres HR Logistics w Grupie Progres.

Według analiz Grupy Progres, aż co ósma oferta pracy na rynku pochodzi z branży TSL. Największe zapotrzebowanie dotyczy takich stanowisk jak magazynier, operator wózka widło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2024 / 12:03
StoryEditor
McDonald‘s wprowadza zmiany. Wołowina za droga, czas na kurczaka
McDonald‘s wprowadza zmiany (fot. Shutterstock)

McDonald‘s w USA zmaga się z odpływem klientów spowodowanym rosnącymi cenami swoich produktów. W odpowiedzi, gigant fast foodu zmienia swoją strategię, stawiając na tańszą alternatywę – kurczaka. Sieć restauracji chce w ten sposób zrekompensować wysokie koszty wołowiny i przyciągnąć klientów, których ograniczony budżet zmusza do oszczędności.

Rosnące ceny wołowiny stają się coraz większym wyzwaniem dla McDonald‘s – informuje portal bankier.pl. W pierwszym kwartale 2024 roku cena eksportowa mięsa wołowego wzrosła o 12...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58