03.11.2021 / 09:23
StoryEditor

Kaufland obchodzi 20-lecie działalności w Polsce. Firma planuje dalszy rozwój w kraju

Warzywa i owoce z linii Naturalsi są w stałej ofercie wszystkich 228 sklepów sieci Lidl (materiały prasowe)
Sieć Kaufland Polska otworzyła swój pierwszy sklep w Stargardzie (daw. Stargard Szczeciński) 21 listopada 2001 roku. Zaledwie już tydzień później pojawiła się kolejna placówka sieci we Wrocławiu. Od tamtego czasu firma się rozwija, zatrudniając obecnie ponad 15 000 pracowników w 228 sklepach, trzech centrach dystrybucyjnych oraz centrali. 

Chociaż pierwsze sklepy Kaufland Polska otwarto na koniec 2001 roku, przygotowania do uruchomienia marketów ruszyły wiele miesięcy wcześniej. W lipcu 2000 r. pracę rozpoczęła ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2025 / 07:55
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: wybory, Nawrocki, Maspex, Gorąco Polecam, Abramowicz, franczyza, Lidl, Grupa Muszkieterów, Żabka, Flying Tiger Copenhagen, Kaucja.pl
TOP 10 tygodnia (fot. Wiadomości Handlowe)

Powyborczy tydzień to przede wszystkim pytanie o to, co prezydentura Karola Nawrockiego będzie oznaczała dla branży handlowej. Ponadto Lidl zrezygnował z inwestycji w Gietrzwałdzie, a Adam Abramowicz został szefem zespołu ds. franczyzy.

Karol Nawrocki zwycięża w wyborach prezydenckich. Co to oznacza dla branży handlowej?

Państwowa Komisja Wyborcza oficjalnie poinformowała w poniedziałkowy poranek, że Karol ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 14:28
StoryEditor
Będzie zakaz reklamy piwa "zero"? Znamy opinię Ministerstwa Zdrowia
Czy reklamy piwa bezalkoholowego zostaną zakazane? (fot. Shutterstock)

W Polsce rośnie zjawisko reklamowania bezalkoholowych odpowiedników napojów alkoholowych pod tą samą marką i w niemal identycznej oprawie wizualnej co ich alkoholowe wersje. Taka praktyka budzi wątpliwości dotyczące skuteczności obowiązujących przepisów oraz ryzyka promowania alkoholu, zwłaszcza wśród młodzieży. Jak polskie prawo radzi sobie z tym wyzwaniem i czy zapowiadane zmiany w regulacjach przyniosą rozwiązanie?

Obowiązujące w Polsce przepisy ograniczają reklamę alkoholu i mają na celu minimalizowanie negatywnych skutków społecznych wynikających z jego spożycia. Jednak w ostatnich latac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:36