07.03.2023 / 17:40
StoryEditor

Lego ma już ponad 900 sklepów. Firma mocno inwestuje w sprzedaż stacjonarną, e-commerce i produkcję klocków

Na zdj. klocki z Gwiezdnych Wojen w salonie Lego w łódzkiej Manufakturze (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Grupa Lego otworzyła w ubiegłym roku na całym świecie aż 155 sklepów, dzięki czemu ma już łącznie 904 placówki handlowe. Przychody firmy wzrosły o 17 proc., a zysk netto podskoczył o 5 proc.

Lego chwali się, że w ub.r. "znacznie wyprzedziło" rynek zabawek i zwiększyło swój udział w globalnym rynku. Przychody firmy wyniosły 64,6 mld koron duńskich, zysk operacyjny 17...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 12:51
StoryEditor
Delio nie chce powtórzyć błędów, które pogrążyły innych. Krzysztof Grądziel, Head of Categories zdradza kulisy rozwoju e-grocery w Grupie Żabka [WYWIAD]
(fot. materiały prasowe)

Supermarket online Delio w ostatnim czasie podwoił swój asortyment i wyraźnie celuje w redefinicję zakupów spożywczych przez internet. O kulisach dynamicznego rozwoju, planowanej ekspansji i trendach, które kształtują rynek e-grocery w Polsce, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Grądziel, Head of Categories.

Niedawno znacząco rozszerzył się asortyment Delio. Jakie są kolejne kroki w strategii rozwoju? 

Rzeczywiście, niemal podwoiliśmy nasz asortyment – z 6 tys. do ponad 10 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 10:28
StoryEditor
Kawa drożeje jak nigdy dotąd, ale Polacy nie rezygnują z codziennej filiżanki. Co naprawdę dzieje się na sklepowych półkach w cieniu globalnego kryzysu?
Czy rosnące ceny kawy wpłyną na przyzwyczajenia polskich konsumentów? (fot. Shutterstock)

Mimo że światowy rynek kawy mierzy się z największymi od dekad turbulencjami, polskie półki sklepowe pozostają dobrze zaopatrzone. Rosnące ceny surowca i zmiany w opakowaniach nie zniechęcają konsumentów do codziennej filiżanki. Jakie zmiany naprawdę zachodzą na rynku kawy w Polsce?

Ceny kawy na światowym rynku wzrosły w ciągu ostatniego roku o ponad 100 proc., osiągając poziom nienotowany od 50 lat. Powodem są niekorzystne warunki pogodowe w krajach będąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 17:22