04.04.2017 / 13:28
StoryEditor

Lidl ma umowę z Wittchen na 15,3 mln zł

Firma Wittchen producent galanterii i akcesoriów skórzanych podpisał z siecią Lidl Polska umowę, dotyczącą warunków współpracy w 2017 r.

Umowa dotyczy dostawy produktów marki Wittchen do Lidla w 2017 r., a jej łączna szacunkowa wartość to 15,3 mln zł netto + VAT.

Sieć Lidl zarządza w Polsce siecią ponad 620 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 12% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 18:30
StoryEditor
Operator radykalnie zmienia model biznesowy. W planach sprzedaż części biznesu
Sfinks Polska ze stratą aż 2 mln zł. Ale Sylwester Cacek uspokaja (fot. Sfinks Polska)

Operator gastronomiczny Sfinks Polska radykalnie zmienia model biznesowy, realizując zapowiedzianą przed dwoma laty strategię. Na koniec I półrocza 2025 r. udział restauracji franczyzowych w sieci wzrósł do rekordowych 96%, podczas gdy rok wcześniej wynosił on 85%. Ta masowa transformacja z restauracji własnych na lokale franczyzowe jest głównym czynnikiem wpływającym na wyniki finansowe spółki i stanowi największą zmianę strukturalną w jej historii.

Franczyza służy i nie służy Sfinksowi

Przekształcenia mają bezpośredni wpływ na spadek przychodów skonsolidowanych Sfinksa, jednocześnie stabilizując jego marżę i redukując...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 09:42
StoryEditor
Lisek sabotuje Biedronkę. Nietypowa akcja przed dyskontami, platforma q-commerce reklamuje się na… ziemi
Lisek i Biedronka

Platforma Lisek w nietypowy sposób stara się przejąć klientów Biedronek. Przed niektórymi sklepami pojawiły się nietypowe grafiki.

Na ziemi w pobliżu wejść dyskontów sieci Biedronka pojawiły się osobliwe napisy namalowane farbą. W każdym z nich reklamowany jest Lisek, jako dostawca produktów spożywczych w 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. październik 2025 13:08